Laban MK3
Hi-Fi freak
Har du ikke pakket ut enda @sluket ? da tipper jeg det ligger bånddiskanter med mer i eskene
Hvis så er tilfelle så ligger AV/Off knappen i den ene eskenKan det være at det simpelthen er en gave til menneskeheten som skal pakkes opp..?
Nei, jeg er allerede ganske lettkleddKan det være at det simpelthen er en gave til menneskeheten som skal pakkes opp..?
Fin høyttaler, skranten dame.
Da det er observert en i nyere tid utpreget sendrektighet i Laggas fredagskvasikjønnsfascistiske innlegg
så får vel andre ta opp stafettpinnen da....
Denne er til glede for enkelte Chelsea fans jeg vet om....
Vis vedlegget 385643
Er opplært til å ikke slå de som er mindre enn megJeg ville vel heller sagt det motsatte Fin dame osv. Var det ikke Chelsea du sa du likte? Eller var det Everton? Samma det. Foppall er foppall. (og jeg ligger an til grisebank)
Nei, det var vist så sent som i 95 i følge wiki:Hehe - den har jeg ikke sett på mange år! VM i -78 eller ????
Trodde selv det var 86 eller 90 det helsparket, men får stole på wikiSå seint?? Synes at det var en mannsalder sia..... husker jeg så den da den gikk...
BTW - VM i -78 var en annen søramerikaner som spratt som en apekatt i målet....
Håpe Arsenal vinner EM!Fin høyttaler, skranten dame.
Da det er observert en i nyere tid utpreget sendrektighet i Laggas fredagskvasikjønnsfascistiske innlegg
så får vel andre ta opp stafettpinnen da....
Denne er til glede for enkelte Chelsea fans jeg vet om....
Vis vedlegget 385643
Chelsea? Vask munnen din!