Dæsken du er bortskjemt!!Ha! Tre iskalde Coronas og litt nytæljet fenalår ga uante krefter! Nå blir det et par-tre fire timer til! Jobbinga er lagt på is til dagslyset dukker opp. Do not disturb!
Nå må du kutte ut den musikk nytinga og heller jobbe litt.Ha! Tre iskalde Coronas og litt nytæljet fenalår ga uante krefter! Nå blir det et par-tre fire timer til! Jobbinga er lagt på is til dagslyset dukker opp. Do not disturb!
Lever man i 2016 uten nivellerende laservater og avstandsmåler med laser har man IMHO skjønt lite.Tok turen ned i Slukoteket i kveld for å ta noen strategiske mål og visualisere endringene og oppdateringer. Nå er jeg oppe en tur for litt kraftfor... en halv skisse, tre mål og 4 timer musikk senere. Nytter ikke dette, må antagelig plukke ned hele anlegget skal jeg klare å få gjort noe som helst. I morgen blir det innkjøp av laser avstandsmåler. Noen gadgets skal man jo unne seg og det har ikke noe for seg å fly frem og tilbake som en tulling heller! Kan bli mager av sånt.
Hadde laservater, avstandsmåler og fullt nivelleringsutstyr før du ble født! Men avstandsmåleren gikk i betonggulvet for et par år siden og jeg har ikke hatt bruk for den siden. Strengt tatt ikke nå heller, bare latskap men det skal en jo ikke forakte så...Lever man i 2016 uten nivellerende laservater og avstandsmåler med laser har man IMHO skjønt lite.Tok turen ned i Slukoteket i kveld for å ta noen strategiske mål og visualisere endringene og oppdateringer. Nå er jeg oppe en tur for litt kraftfor... en halv skisse, tre mål og 4 timer musikk senere. Nytter ikke dette, må antagelig plukke ned hele anlegget skal jeg klare å få gjort noe som helst. I morgen blir det innkjøp av laser avstandsmåler. Noen gadgets skal man jo unne seg og det har ikke noe for seg å fly frem og tilbake som en tulling heller! Kan bli mager av sånt.
Var ikke ment direkte til herren, mer generelt til almuen.Hadde laservater, avstandsmåler og fullt nivelleringsutstyr før du ble født! Men avstandsmåleren gikk i betonggulvet for et par år siden og jeg har ikke hatt bruk for den siden. Strengt tatt ikke nå heller, bare latskap men det skal en jo ikke forakte så...Lever man i 2016 uten nivellerende laservater og avstandsmåler med laser har man IMHO skjønt lite.Tok turen ned i Slukoteket i kveld for å ta noen strategiske mål og visualisere endringene og oppdateringer. Nå er jeg oppe en tur for litt kraftfor... en halv skisse, tre mål og 4 timer musikk senere. Nytter ikke dette, må antagelig plukke ned hele anlegget skal jeg klare å få gjort noe som helst. I morgen blir det innkjøp av laser avstandsmåler. Noen gadgets skal man jo unne seg og det har ikke noe for seg å fly frem og tilbake som en tulling heller! Kan bli mager av sånt.
Det forklarer leflingen med fortreffeligheten av å bo i BergenTakk for det - sikkert fler enn meg som er "perverse" nok til å like regn..?
Det der er jo en kjempeflott utsikt! Tenk hvor kjedelig de har det på "Dass Palmas" der det kun er blå himmel og sol hele tiden. Her i landet har vi mye forandringer i været og det synest jeg setter farge på tilværelsen. Nesten ikke en dag er utsikten like her jeg bor.Utsikten blir ikke helt den samme når det er gråvær og regn ( bildet er tatt akkurat nuh..)
Vis vedlegget 387865
Skjønner utmerket hva du mener. Brutter`n gav gråværet og regn et godt uttrykk for mange år siden - naturen mediterer.Både hagen her og jeg trengte regn nå! I tillegg så liker jeg faktisk regn - ligge på divanen med en god bok og høre regnet tromme på pulttaket rett over hodet, dørene åpne slik at den fine lufta drar gjennom hagen og inn i huset.. må oppleves!