Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Måtte sjekke, det var Synshorn. Horn anyway
Bodde selvsagt på Haugseter, gjør det hvert år! Rømmegrøt (den beste jeg noensinne har smakt faktisk), spekemat, viltgryte, stekt sik fra lokalt vann - fantastisk god. Til alt overmål svensk kokk, som hadde satt seg selv ettertrykkelig på kartet; i resepsjonen ved kjøkkeningangen står det et skilt med "Nu jæklar - nu kjør vi!" Haugseter er en liten oase for de som orker å være alene med tankene sine, uten TV, internet etc. Lyset går kl.23.00, da stanses generatoren!^^ Er du som har tatt bildet? Hvis så skal/har du mesket deg ørlite inne på Haugseter Fjellstue (tipper bildet er tatt fra Jotunheimvegen). Been there (både seter & Horn), begge deler herlige Valdres inntrykk.
^
Via Ferrata går i Synshorn, rett ved Bygdin fjellhotell. Var der da de åpnet "geitetråkket", og er det en ting som er sikkert er det at jeg ALDRI skal våge på meg et slikt stykke galskap!
G
Fra parkeringsplassen på Haugseter Fjellstue, utsikt østover.
Skummelt vær på gang...
Vis vedlegget 392166
Litt usikke på hvordan den maniken tar seg frem i multemyraDette er en makanisert bærplukker. Og ræva i været blir helt unødvendig
Vis vedlegget 392205
Ligger på tidal denne Så man trenger jo ikke annet enn en god streamer.........(f.eks Bryston;-)
Sjekket litt rundt nå. Fanden så tøft.
Fint å se/høre at linjen fra Jimmy Smith lever.
Jeg fant i farten en SACD, It¨s About Time. Der får vi til overmål med Brother Jack McDuff. Kan ikke blir for mye Hammond når det svinger sånn.
Det får være den spede begynnelsen på DeFransesco-samlingen.