TrompetN
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.03.2004
- Antall liker
- 7.007
Herlig!! Trampoline er oppskrytt. Er du hjemme igjen fra ferie?
Jo takk skal du ha du! "Kollektiv trafikk blir billigere sett i forhold til økningen av bompengeringen..." Er det mulig!?
Glad jeg tok mclappen for 20 år sidenGlad jeg tok mclappen i våres
God Helg
Er du ofte på besøk hos miljø-horaGlad jeg tok mclappen for 20 år sidenGlad jeg tok mclappen i våres
God Helg
Rakst, billig og effektivt til å komme seg til å fra det hølet (Som 8x12_TOM kaller det)
God helg!
Er sjelden i byen, men skal til en av Oslo sine landlige oaser og nyte solen i morgen.Er du ofte på besøk hos miljø-horaGlad jeg tok mclappen for 20 år sidenGlad jeg tok mclappen i våres
God Helg
Rakst, billig og effektivt til å komme seg til å fra det hølet (Som 8x12_TOM kaller det)
God helg!
Ja mange vil nok se litt positivt i å sleppe unna byen også.
Flottings, det burde vi kunne få til, ja.Skal dere på helgetur så dikk jeg lyst å bli med united
Hahaha - fantAstisk skjorte!
Vil du ha gitarboxer'n min? Aldri brukt. Kjøpt i Baltimore, bragt hjem og ramma inn.
Helt sant!
Edit: Prislappen sitter enda på
Vis vedlegget 394443
Ja det må absolutt gjentas.
Vis vedlegget 394437
Lutvann er virkelig et fint vann
Vis vedlegget 394436
finfint badevann er det også
Vis vedlegget 394435
Vis vedlegget 394440
Må nok hvile ut en uke eller to før neste tur, det blei noen skritt og meter og i overkant mange oppoverbakker, gitt
Den heter "JJ kjøper gummitenner"Nakne lår og gutta på tur.... hva het den filmen igjen..? 8)
Bruker ikke - vi fridykker ned og tar de store mallene og arapaiaene med hendene!Hva driver dere med på disse friluftsturene turene? Jeg ser ingen fiskestang.
Rambo 3?Nakne lår og gutta på tur.... hva het den filmen igjen..? 8)