Såo oått? 8)Selv John Lydon digget og digger disco.![]()
He he he... vel. Men seriøst, jeg har stor sans for låtene deres. Er jo en "romantisk jævel" som du så hyggelig kalte meg, da jeg nevnte at jeg likte tidlig Beatles.Beklager - den går ikke! Nå er det for sent!
Oh yes - og da er vi over på hardcore. Kveldens stint var bare en øvelse i happy-kommers pra perioden, virkelig Heavy shit er noe helt annet. Det sparer vi til en skikkelig lørdags helaften....Ellers liker jeg det når disco begynner å blande seg med funk og fusion.
Hehe, neida.Oh yes - og da er vi over på hardcore. Kveldens stint var bare en øvelse i happy-kommers pra perioden, virkelig Heavy shit er noe helt annet. Det sparer vi til en skikkelig lørdags helaften....Ellers liker jeg det når disco begynner å blande seg med funk og fusion.
Den svei, den der romantisk jævel kommentaren.....?![]()
Fordi Lydon har rett. Han har til og med fått slasken baluba til å lese en bok med hvite bomullshansker på, så han må ha rett.Såo oått? 8)Selv John Lydon digget og digger disco.![]()
Sånn som detteHe he he... vel. Men seriøst, jeg har stor sans for låtene deres. Er jo en "romantisk jævel" som du så hyggelig kalte meg, da jeg nevnte at jeg likte tidlig Beatles.Beklager - den går ikke! Nå er det for sent!
Ellers liker jeg det når disco begynner å blande seg med funk og fusion.