Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Da er broder operert; alt gikk bra, trippel bypass med alt tilbehør, 10 timer. Må dessverre være i USA i 4-6 uker, kommer til å kjede seg aldeles ihjel stakkar.

Lurer på når det blir min tur? Eneste i familien uten infarkt, eneste som ikke røyker, eller har gjort det. Ever.

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Så bra at alt gikk bra med broderen Slukster! Når dette gikk bra, er litt kjedsomhet en bagatell. Vi vet heldigvis aldri hva som venter rundt neste sving. Gjelder å makse ut hver time av vår tilmålte tid og håpe at vi rekker alt på bucketlista.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.978
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    Da er broder operert; alt gikk bra, trippel bypass med alt tilbehør, 10 timer. Må dessverre være i USA i 4-6 uker, kommer til å kjede seg aldeles ihjel stakkar.

Lurer på når det blir min tur? Eneste i familien uten infarkt, eneste som ikke røyker, eller har gjort det. Ever.
    mental helse teller og....prøv å ikke stresse......turer og barnebarn er sunt
    musikk er og mentalhygiene....særlig på horn (fra tape ):cool:
    hilsen en som har hatt både hjerteinfarkt og hjerneslag

nait$

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.03.2014
    Antall liker
    444
    Torget vurderinger
    1
    Godt å høre at det gikk bra med broren din Sluket! :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Det blir nok KFC, MøkkDonald og Dunkin' Donut for alle penga - like godt å komme i gang med neste infarkt så en rekker to før pensjon! :D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Heldigvis har ingen fasit for ens liv. Selvom mange etterstreber å oppfylle bevisste eller ubevisste krav satt av folk rundt seg. I det lange løp så er det ikke mye som gjør en forskjell anyway, og om 100 år er allting glemt.. Så da får en gjøre dagen IDAG til den beste for seg og de rundt en. Noe jeg ikke tviler på det minste når det gjelder din kapasitet til slukster. Livet er kort, hardt og til slutt dør en , kanskje uten helt å vite hvorfor.. :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Real tjuvstart dette, Bartez.... er ikke lørdag enda! Tror jeg..? Nå ble jeg jaggu usikker Fin musikk okkesom!

Kondis

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.02.2013
    Antall liker
    742
    Sted
    Okkaby
    Torget vurderinger
    13
    Det viktigste her i livet er at man trives i sitt eget selskap Hr Sluk...Noe jeg mistenker at du gjør:D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23

Sitter og jobber på hjemmekontoret og da liker jeg å ha på litt god musikk, f.eks. konserter og
    live-opptak som varer litt og som må høres igjennom for å få godfoten.

Kondis

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.02.2013
    Antall liker
    742
    Sted
    Okkaby
    Torget vurderinger
    13
    Var lyden på Horten messa etter forventningene,,,,eller er meningene for sterke til og deles med oss her i tråden din?,egner seg ikke på trykk mao.;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Aner ikke - hørte ikke på noe som helst! Bortsett fra den absolutt beste lyden jeg kan tenke meg, stemmene til en herlig gjeng med venner og kjente og nye interessante bekjentskaper. Overgår all musikk.

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.093
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Man kan ikke være glad i og forstå andre mennesker dersom en ikke er i sync med seg selv.
    Så sant. Kloke ord Sluk.
    Er man for mye i ubalanse på ene eller andre måten, er det så energikrevende at man evner ikke å SE andre.
    Har selv vært der en liten periode av livet (for lenge siden), og håper jeg slipper det i framtida, men det vet man jo aldri.
    Nok innrømmelser for denne gang. ...blir lenge til neste. :p

Grip Dagen !!!

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.412
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Flott at det går bra med din bror så langt Slukern!
    Slike sykdommer er ikke kjekt, men heldigvis er legevitenskapen komt veldig langt når det gjelder hjertesykdommer!
    Kreft og slag har desverre ofte ikke så heldig utfall.

Siden du er glad i musikk, som er gjerne en stillesittende aktivitet, og er siste i familien som ikke har fått innfarkt, så skal du få dette bildet av meg.

ergometersykkel.jpg

Siden ergometersykkel er noe kjedelig forbanna dritt så kan du skrive ut bildet og hoppe på det i forbannelse mens du lytter til musikken!
    Da får du fin trim med hoppingen!! :)

Du er en fargeklatt på tilværelsen her inne! En mange ser opp til! Hold motet oppe! :)

Mvh
    oks, tidligere ansatt på ambulansebåt, og anbefaler flotte gåturer i den friske naturen vi har i Norge, sommer som vinter! :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    oks81 - takk for gode intensjoner! Jeg har en slik innretning i kjelleren, holdt på å ta min død av det - styret falta av og jegtredde solar plexus ned på stanga, falt forover og banket skallen inn i murveggen! Deretter ned på gulvet hvor jeg våknet med blod over det hele. Kona var ikke hjemme, heldigvis. Så ideen med å printe ut BILDE av sykkelen for så å maltraktere det bifalles herved! Død over terrormaskinene!!

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.412
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Sikker på du forlenget livet mitt med flere uker med den historien der! :)

Madammen hadde en slik treningssak, på størrelse med en traktor og vekt deretter.
    Beste trimmen det ga var den dagen det skulle bæres på fyllinga! :)

JENO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Antall liker
    1.394
    Sted
    Saksvik - Trøndelag

Sitter og jobber på hjemmekontoret og da liker jeg å ha på litt god musikk, f.eks. konserter og
    live-opptak som varer litt og som må høres igjennom for å få godfoten.

Ahh... Dette var fett! Befriende å høre Billy Sheehan spille noe annet enn puddelrock. Han klarer jo til og med å gjøre bass-soloer interessante! Etter min mening er bass og trommer komp-instrument som bare unntaksvis egner seg som soloinstrument Dette var et slikt unntak.

8

8x12_TOM

Gjest
    oks81 - takk for gode intensjoner! Jeg har en slik innretning i kjelleren, holdt på å ta min død av det - styret falta av og jegtredde solar plexus ned på stanga, falt forover og banket skallen inn i murveggen! Deretter ned på gulvet hvor jeg våknet med blod over det hele. Kona var ikke hjemme, heldigvis. Så ideen med å printe ut BILDE av sykkelen for så å maltraktere det bifalles herved! Død over terrormaskinene!!
    Godt gjort å skade seg selv mer på en ergometersykkel i kjelleren, en gutta som kelver i felt i over 70 km/t. Er det det man kaller en dødsmaskin.

8

8x12_TOM

Gjest
    Hører det blir sagt at det ikke er så hyggelig å møte veggen i sykkelsporten. Regner med at sluket er enig

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.978
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    ergometersykkelen i kjellern kvalifiserer vel neppe til "sykkelsport" :confused:
    det interressante er at når du sovner på styret på en ergometersykkel, skjer det samme som på en vanlig sykkel
    sier noe om balansen til "rytteren"....kanskje hadde støttehjul og en "hundetrakt" på styret vært på sin plass? ;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    # 11514 fordrer en grusom hevn......:mad:

• Liker
    Reaksjoner: LMC
    N

Næss

Gjest
    Får vondt i kroppen bare av å høre den historien...

Du skulle fått ei av jentene på sykkellaget til Hitec Products til å vise deg hvordan det skal gjøres :D

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn