Og det har man jo!!! For øvrig er du en kylling. There's no such thing as too much of a good thing! Ta litt kjeks og et glass melk før du køyer nå!Too much to like now. Takler ikke å sette musikken på pause lenger for å høre gjennom den ene groovy skiva etter den andre. Lar meg heller henfalle til Raphael Saadiqs store gjennombrudd, The Way I See It. Med skikkelig dypbass i hus og godt nivå i mellombassen skjønner jeg endelig hvor han vil hen med produksjonen sin. Skikkelig møkkalyd med et poeng, absolutt hørbart når man har et system som får alt til å høres gøy ut.
Det er akkurat det jeg gjør, tar en kjeks og et glass melk. Skal hjelpe til med flytting i morgen, så da får man heller sørge for å være kjørbar etc.Og det har man jo!!! For øvrig er du en kylling. There's no such thing as too much of a good thing! Ta litt kjeks og et glass melk før du køyer nå!Too much to like now. Takler ikke å sette musikken på pause lenger for å høre gjennom den ene groovy skiva etter den andre. Lar meg heller henfalle til Raphael Saadiqs store gjennombrudd, The Way I See It. Med skikkelig dypbass i hus og godt nivå i mellombassen skjønner jeg endelig hvor han vil hen med produksjonen sin. Skikkelig møkkalyd med et poeng, absolutt hørbart når man har et system som får alt til å høres gøy ut.
Nattens beste !Vis vedlegget 406313
Back on track med en knallbra låtskriver og gitarist - Nile Rodgers. Chic damene ain't that bad either...
Dine regneferdigheter har enda ikke passert den lille muttafukkasjonstabellen eller hva det heter..Denne tråden har nå passert 600 innlegg. Er det da på tide å gratulere, eller.... Jo, det er på tide
Å faen.... motherfukkastasjonstabellen er jo helt på jordet...vi er jo snart i 12000... det fortjener i alle fall en gratulasjonDine regneferdigheter har enda ikke passert den lille muttafukkasjonstabellen eller hva det heter..Denne tråden har nå passert 600 innlegg. Er det da på tide å gratulere, eller.... Jo, det er på tide
Men symaskinen din er i alle fall kjørbar
Einstein!: å referere til sidenr er bare BS, for hver enkelt bruker kan selv definere hvor mange innlegg som skal vises per sideNår side 666 kommer er det dommedag!
Frem til da er det viktig at alle på hfs samler seg i en sekt, og gjemmer oss i en hule så vi overlever!
Vurderer det ikke som en motorcykel men bil på 2 hjul. Har den en chance i svinget ved Brugsen?
Og jeg er på side 400, altså 30 innlegg per sideEinstein!: å referere til sidenr er bare BS, for hver enkelt bruker kan selv definere hvor mange innlegg som skal vises per sideNår side 666 kommer er det dommedag!
Frem til da er det viktig at alle på hfs samler seg i en sekt, og gjemmer oss i en hule så vi overlever!
jeg er bare på side 240, men det er jo ikke så jævla rart da jeg har definert 50 innlegg per side.....