Harald HM
Hi-Fi freak
Takk d samme
Vis vedlegget 406240
Yo! Staselig ukeslutt til alle!
En klassiker av de helt sjeldne - Isaac Hays' instrumental LP
Takk d samme
Vis vedlegget 406240
Yo! Staselig ukeslutt til alle!
En klassiker av de helt sjeldne - Isaac Hays' instrumental LP
For min del havner de to i samme søppelkasse.
Tror jeg var rundt 8 år når jeg kjøpte denne brukt. Satt foran platespilleren hjemme og vekslet mellom denne og en Anita Hegerland skive. De kontrastene i musikksmaken har jeg heldigvis fremdeles.
Å, du likte nok musikk da også. Men musikk som passet din alder og ditt intellektuelle nivå. Så ble du bittelitt eldre og hørte denne perlen på Grand Prix, og søte Hanne fra Haugesund krøp inn i hjernen din for alltid. Noe du selvsagt vil benekte helt til din dødsdag, der du avslører det for dine nærmeste som sitter rundt sengen.Liker ikke å innrømme det, men jeg spilte en Hegerland singel på Garrard spilleren til fatter'n.
Hvis jeg var en fugl, var det den het?
...men det var før jeg begynte å like musikk.
Det er deilig og disse andres musikk smak...... enn kommer langt med det
Dødsdrift, kjære deg, dødsdrift. Gå heller tilbake noen steg i tråden og finn sjelero med Hanne.Treffende... så det er derfor jeg stort sett opplever mettall som jeg gjør........ relativt uartikulerte brøl og rein dødsangst.....
Fordi:Så til 64k spørsmålet - hvorfor skjer dette alltid mellom fredag 17.00 og mandag morgen?.
Ingen ting er så praktisk som en god teori! Husk det på eksemen Og ikke noe salvebruk....
Det kunne jo hende jeg svingte innom en tur jeg og!
Husker de, men Bernt Doppenberg har et lite et. Men det er kanskje ikke JMLC.Sluket;[URL="tel:2380285" skrev:2380285[/URL]]Finnes ikke LITE JMLC til 8" AER, Fostex etc. De som finnes er STORE! 95 cm. i diameter. H.R. hadde sånne en stund, husker du?
Vi tar en prat når vi møtes.Sluket;[URL="tel:2380299" skrev:2380299[/URL]]Drastisk... men jeg ser fristelsen Men helt mellom oss så tror jeg ikke det er verdt det!