Kommer igen om to uker, to ledige plasser igen! Du får vel den ene da....Vel, jeg har sjekket alle mulige mailer, innbokser, sms'er og ubesvarte anrop men finner ikke noen Beck-innbydelse fra Cash....
Tenkte en Jansson Frestelse inholder ansjovis jækla gött! Men ev bytte ut ansjos med surströmming for en litt mer pikant smakBokad! Med tårta och sockerdrycka! Eller en sluskeaften med Pripps Blå
God ide' faktiskt Han var litt tyken på sms her tidl!ABBAS ansjovis i hummersås holder. Surstrømmingen kan di fi Grumps til jul.
Litt tidlig? Du har jo åpenbart drukket noe du ikke tålte alleredeLitt tidlig Kvasi... men tanken er god! Må bare ha med meg MGP junior først......
fikk assosiasjoner til Morgan og Ola Conny på Gekås i Ullared!
Ser ut som dere koste dere like mye som de gjorde hos Ronnie Scott's. STOR moroDu misset Jeff Beck konserten her hos meg idag, knall god lyd også
Vis vedlegget 408706
Vedder en halvflaske røyk på at den dusten var norsk..?Fungerte veldigt bra her også helt til jekkene begynnte sige pga att en forman kjøpt inn billig finer isteden for eik som underlag.
Så det du sier her, er at de fleste her inne burde vasket ørene med grønnsåpeKjent teknikk ja. setter ned friksjonskoefissienten med 1:1000
Fra Drammen faktiskt jajaVedder en halvflaske røyk på at den dusten var norsk..?Fungerte veldigt bra her også helt til jekkene begynnte sige pga att en forman kjøpt inn billig finer isteden for eik som underlag.
That figures. Kunne jeg nesten ha fortalt deg. En uutømmelig gruve av sløfokker og dilletanter den vitsen av en by.Fra Drammen faktiskt jajaVedder en halvflaske røyk på at den dusten var norsk..?Fungerte veldigt bra her også helt til jekkene begynnte sige pga att en forman kjøpt inn billig finer isteden for eik som underlag.
Så det du sier her, er at de fleste her inne burde vasket ørene med grønnsåpeKjent teknikk ja. setter ned friksjonskoefissienten med 1:1000
Og enda flere uten!! Joda, sikkert noe av det jeg kunne ha glede av, og det avhenger av definisjonen litt også. Steve Hillage er ikke det verste faktisk.Tror du ville få mange gode oplevelser i Slukoteket med litt prog.
Har du noen teori på hvorfor det er slik?That figures. Kunne jeg nesten ha fortalt deg. En uutømmelig gruve av sløfokker og dilletanter den vitsen av en by.Fra Drammen faktiskt jajaVedder en halvflaske røyk på at den dusten var norsk..?Fungerte veldigt bra her også helt til jekkene begynnte sige pga att en forman kjøpt inn billig finer isteden for eik som underlag.