Vel, kunne nok vært et HAKK bedre dersom jeg var der sammen med glasscola, some cookies and a towel to dry our tears! Kjenner nemlig igjen den "på gråten" følelsen du nevner. SOm blir forsterket ved hjelp av et par tynne! Vanvittig fin terapi og emosjonell skylling av systemet.Ah... i dag har det vært salige Claudio Abbados siste konsert med Berlinerne, og John Williams (tidenes filmkomponist) celebration fra Walt Disney concert hall. Begge på Blu-Ray. Tipper Berlioz sitter der oppe og klapper Abbado på skuldra og sier "bra innsats gutten min". Og for en fantastisk lyd på den John Williams konserten... med litt innabords så er det ikke rart at en høysensitiv romantiker nesten begynner å grine Kunne lørdagen vært bedre.. nei
Vis vedlegget 408828
Absolutt. Har invilget meg selv å bære oppe så lenge jeg vil i kveld eller så lenge alkoholen rekker, whatever comes first!
Jeg har samtlige George Duke utgivelser - vær trygg! Men han lagde ikke spesielt mye typisk disco/Dance Music, skal se hva jeg kan finne! Tittelkuttet på "A Brazilian Love Affaier" er i så måte noe av det beste han gjorde innen sjangeren.Det er alt for lite George Duke i tråden
snakk om stayerevne og commitment:Grattis med 30000 innlegg! Du er nå en, som kan skrive et helt forum alene
Helt enig ! Ingen tråd har så mye humor, intellekt, nødvendig og unødvendig pjatt som denne trådenAt Gubben har fått over 24000 likes er vel også bemerkelsesverdig vil jeg si.
Sier vel litt om den positive, innsiktsfulle og humoristiske fyren Sluket er.
Haavard
En korreksjon her. Denne låta er ikke på Wuda Cuda Shuda albumet, men på dette tributealbumet, for James Brown må det vel være:
Hvis noen er interessert i å tippe så skal jeg stille odds:Spenningen stiger! Hva vil innlegg 30001 inneholde!
Sarkasme? Disco? Hifi? Irettesetting av sløfokker? Ingen av delene?
Jeg tipper sarkasme!