Helt på trynet det der Sluk, bare å sette spaden i jorda. Står et sikleobjekt av en leilighet i nabobyen med romslige løsninger. Selveier på drøyt 200m2 i en ombygd skofabrikk. Heis rett inn i leiligheten er ikke feilVurderer påbygg til alt verktøyet! Dersom en tar en rask titt på arealfordeling vs. interesser/gjøremål så er kjøkkenet grovt underdekket her;
Hus =320 m2
Hvorav kvinnfolk 50% = 160 m2 + 18 m2 atelier
HIFI = 40 m2
Kjøkken = 18 m2
En veldig skjevfordeling
Jeg ville heller sett Nasse Nøff og slektningene hans spiddet innpå der. Da hadde vi hatt tenner løpende i vann.Meget praktisk. Så mangles der kun en aldri så liten Rotisserie på veggen så er vi godt kjørende!
genialt!Meget praktisk. Så mangles der kun en aldri så liten Rotisserie på veggen så er vi godt kjørende!
Jeg har akkurat hva du trenger til en slik:Meget praktisk. Så mangles der kun en aldri så liten Rotisserie på veggen så er vi godt kjørende!
Syns denne er sabla bra :
Passer bra med de normale musikk-anbefalingene i helgene
Kjære Jugenisse!
Jeg har vært nesten snill i nesten hele år, og nesten ikke lekt med meg selv hele tiden heller også!
Har du muligheten til å svinge innom med en slik en i år? (NB, kan være litt leveringstid)
Vis vedlegget 410734
Vis vedlegget 410737
Vis vedlegget 410738
Vis vedlegget 410739
Passer bra med de normale musikk-anbefalingene i helgene Tidlig kvelden i dag? Låste dører når jeg kjørte forbi tidligere i dag
Huffda, traff tydeligvis et sårt punkt
Passer bra med de normale musikk-anbefalingene i helgene Tidlig kvelden i dag? Låste dører når jeg kjørte forbi tidligere i dag
Sluket tar aldri kvelden. Han er ute på oppdrag. I motsetning til offentlig ansatte som sitter på ræva og spiser kaker som en eller annen snill dame på kontoret har bakt til ære for et eller annet snørrete barnebarn som er 2,75 år akkurat i dag så da må vi rydde vekk Norsk Sjukeblad, Fjallers og strikketøy fra kontorpulten slik at kaka og de dueblå krusene med gule påmalte blomster får plass og kan fylles opp med statlig betalt kaffe i den statlige betalte arbeidstiden og drikkes til den forannevnte jævla kaka mens resten av avdelingens hoftebreie kaklende høner skryter det heller mediokre bakverket falskt og sleskt opp i skyene samtidig som avdelingens få "mannlige" ansatte sakte siger bort i et hjørne for å diskutere Høgmo og andre tullinger før dere "plutselig" kommer i skade for å kaste et blikk på den ti minutters fremskrudde offentlige klokka på veggen og tenker på retretten om tyve minutter (egentlig tredve) og trekker sakte i retning døra godt i skjul av gigantiske statlige i arbeidstida innkjøpte potteplanter slik at hønene ikke lukter lunta der dere allerede FØR kaka har logget dere av de snørrbefengte pc'ene deres på sedvanlig tidstyvaktige måte! Med kursen satt for neste dags "gjemmekontor"
FY FOR FAEN sier jeg..