|
Affa?
Passer bra med de normale musikk-anbefalingene i helgeneTidlig kvelden i dag? Låste dører når jeg kjørte forbi tidligere i dag
Sluket tar aldri kvelden.Han er ute på oppdrag. I motsetning til offentlig ansatte som sitter på ræva og spiser kaker som en eller annen snill dame på kontoret har bakt til ære for et eller annet snørrete barnebarn som er 2,75 år akkurat i dag så da må vi rydde vekk Norsk Sjukeblad, Fjallers og strikketøy fra kontorpulten slik at kaka og de dueblå krusene med gule påmalte blomster får plass og kan fylles opp med statlig betalt kaffe i den statlige betalte arbeidstiden og drikkes til den forannevnte jævla kaka mens resten av avdelingens hoftebreie kaklende høner skryter det heller mediokre bakverket falskt og sleskt opp i skyene samtidig som avdelingens få "mannlige" ansatte sakte siger bort i et hjørne for å diskutere Høgmo og andre tullinger før dere "plutselig" kommer i skade for å kaste et blikk på den ti minutters fremskrudde offentlige klokka på veggen og tenker på retretten om tyve minutter (egentlig tredve) og trekker sakte i retning døra godt i skjul av gigantiske statlige i arbeidstida innkjøpte potteplanter slik at hønene ikke lukter lunta der dere allerede FØR kaka har logget dere av de snørrbefengte pc'ene deres på sedvanlig tidstyvaktige måte! Med kursen satt for neste dags "gjemmekontor"
FY FOR FAEN sier jeg..
Mangler håndtaket (targabøyle)Porsche strykejern imo
Når den er på vinteropplag, bruker du da rullemast på senga?laken -båt
Drømmebåten til Sluket.Hver gang jeg ser en trebåt så blir jeg helt kvalm ved tanken på vedlikeholdet. All håndverksmessig energi skal heretter forbeholdes hage & hifi.
Takk skal du faen meg ha.Enhver statsansatt er i usynk med Sluket![]()
Som jeg burde ha sagt det selv!Takk skal du faen meg ha.Enhver statsansatt er i usynk med Sluket![]()
Du holder kjeft når du lemper innpå, siklende og uten magemål, statsbakt lefsekling. Dobbelmoralens høyborg. Bakt på et offentlig kjøkken finansiert av staten, les skole, og bakt i beste statlige arbeidstid, for meg betyr det en gang etter klokka 19.
Så jeg tror den bessewisser gründervomma di skal få vente til etter jul jeg før den får levert lefsekling på døra, fraktet på et stasbygd og stasbygsfinanisert vei.
Takk skal du faen meg ha.![]()
Hva var det som stod øverst på lista sa du?Det bør dere jaggu gjøre ogUten nevnte bakverk tror jeg også at jeg ikke orker å sprette opp et par paller som ankommer i disse dager... det får stå til over jul..
RIVAEr det en Bøgfjord 32, Vintage?EKTE båter er da for fanken i carbon!
Hva var det som stod øverst på lista sa du?Det bør dere jaggu gjøre ogUten nevnte bakverk tror jeg også at jeg ikke orker å sprette opp et par paller som ankommer i disse dager... det får stå til over jul..
![]()
Gjennom troverdige kilder kan jeg røpe at ditt ønske er hørt, og notert.
Kjære Jugenisse!
Jeg har vært nesten snill i nesten hele år, og nesten ikke lekt med meg selv hele tiden heller også!
Har du muligheten til å svinge innom med en slik en i år? (NB, kan være litt leveringstid)
høneinnbrenningsmaskinen?Det bør dere jaggu gjøre ogUten nevnte bakverk tror jeg også at jeg ikke orker å sprette opp et par paller som ankommer i disse dager... det får stå til over jul..
|
|
Jeg tror nok Vintage har hatt fem minutter han ikke vet om.WTF? Har du røyka i dag - eller satt det rett i armen?