ey - la på et par minutter give and take ;Dpengesluk skrev:Hehe - nå begynner vi å bli JÆVLIG spesifikke her da... fra 18.33 ;D ;D ;D Må vi stille i uniform også??
Dette stemmer bra med din image som "chilled and relaxed" : :
takk igjen! sjanglet opp og var på kontoret kl 0900. Synd med vinen!pengesluk skrev:Takk for i går - som alltid trivelig å ha deg på besøk; slike høykulturelle dignitærer vokser ikke på trær akkurat! Synd med den 1985 Bordeaux'en som hadde fått metallsmak. Sjekket korken etterpå, joda, den var "våt" langs undersiden hele veien så der har tinnfolien ligget i vin. Godt det var den nest siste flasken, de foregående 10 var helt topp.65finger skrev:Atter en visitt i Slukets borg. Fantastisk bevertning. hjemmelagde viltkarbonader, øl og vin. Som vanlig fantastisk hyggelig. jeg har lyttet 4 ganger til slukoppsettet i forskjellige stadier. Denne gangen med elefantrasser, fostex diskant og det vanlige basssystemet. Det har blitt bedre for hvert besøk også denne gangen. I forhold til hornkassene er den største forskjellen(e) en helt kølsvart bakgrunn og en bemerkelsverdig ro i lydbildet. Skvettfaktoren er like tilstede og det er meget detaljert og oppløst. Ikke spor av lyttetretthet etter 5 timer med intensiv lytting. Det er krevende å rive seg løs og klokken var vel 0100 da sluket kjørte meg hjem. Tusen takk for atter en stooooor opplevelse.
Håper du kom deg opp i dag tidlig, jeg klarte ikke å DIY meg og spilte en times tid til etter at jeg kom hjem.... Reference Recordings gode "Tutti" orkester-CD - glemte å spille den for deg, kanskje like bra for da hadde det nok blitt enda senere! I kveld går turen til en nyfrelst Mac-venn...
det går greit med noen bøtter kaffe innabords. heldigvis var det ingen møter så det ble en lur ved 1300 tiden på kontoret. 20 min i sofa er gull verdt for en latsekk som megpengesluk skrev:Var på jobben 0900 jeg også etter snaut fem timers søvn. men jeg mistenker at du har noe lenger reisevei enn mine 4 minutter.. 8) 8)
hadde duke elingtonskiva vi spilte i går. jævlig bra skive!!pengesluk skrev:;D ;D Way to go! Power Nap King.
stemmer om totninger japengesluk skrev:Folk fra din landsdel er vanligvis kvikke i oppfatningen og veldig impulsive!
Bare de får et par uker på seg.. 8) 8)
pengesluk skrev:Ja, helt klart, fæle greier. Og neste uke kommer det E.R. i Nextel-finish så da kan jeg virkelig se svart på det!
Eselræv?J.J skrev:pengesluk skrev:Ja, helt klart, fæle greier. Og neste uke kommer det E.R. i Nextel-finish så da kan jeg virkelig se svart på det!
Go morgen ;D
E.R. Hva er det ?
/JR
Åh ... såkalt tweeterhorn ?rolfozzy skrev:Eselræv?J.J skrev:pengesluk skrev:Ja, helt klart, fæle greier. Og neste uke kommer det E.R. i Nextel-finish så da kan jeg virkelig se svart på det!
Go morgen ;D
E.R. Hva er det ?
/JR
pengesluk skrev:Hvor la jeg nå hatten....
BMER er de jeg skal hapengesluk skrev:Faen som dere sviner til tråden min på en gudfryktig søndag morgen, og det t.o.m FØR jeg er tilbake fra kjerka!!
E.R. betyr Emergency Rescue, eller elefantrass om en vil, og speiler seg på den øyeblikkelige hjelp til godlyd enkelte får ved å innlemme slike i anlegget.. Samt muligens også størrelse, form, farge og overflatestruktur.
Eselræv har vi også her, dette er bare et mindre horn (60 cm.) enn E.R., og i samme gråsorte Nextel.
E.R. er felles betgnelse på de STORE horna i Nextel finish, både i utførelse for Fostex 8" og for 1,4" - 2" kompresjonsdrivere.
Nei! Nå tuter sjåføren, kjerka venter!! Hvor la jeg nå hatten....
det er vel det ja, skulle gjern hat noe jævlig med plass ;Dpengesluk skrev:Et lite glimt inn i lydhimmelriket....... Be warned.
Big mama elefant rass. Svær som månenpengesluk skrev:BMER = ukjent for meg.. må være en Snåsavariant
the Mamut-edition65finger skrev:Big mama elefant rass. Svær som månenpengesluk skrev:BMER = ukjent for meg.. må være en Snåsavariant
Den kjenner du tilpengesluk skrev:BMER = ukjent for meg.. må være en Snåsavariant
pengesluk skrev:Hehe.. Big Mama - tenkte ikke på det i farta. Begynner å bli sløv. MEN det kunne også vært
BodyMassElefantRass i disse syke helse- og treningstider!
BMER er også perfekt for de som har Khorn og vil ha en forbedring av mellomtone/diskant, perfekt å montere disse oppå bassdelen, ikke i veienfor noenting og riktig lyttehøyde automatisk.
TADs?pengesluk skrev:Braker løs i morgen, BHO kommer en tur. Spådd kald vinter så da er det like bra han blir forberedt på å fyre opp finerskapene sine 8) 8) 8). Skuddsikker på at han havner på handler'n etter i morgen kveld .
LS3/5A65finger skrev:TADs?pengesluk skrev:Braker løs i morgen, BHO kommer en tur. Spådd kald vinter så da er det like bra han blir forberedt på å fyre opp finerskapene sine 8) 8) 8). Skuddsikker på at han havner på handler'n etter i morgen kveld .
;D Fin type det der......trur det beste om alle. ;Dpengesluk skrev:BHO (Birger) was here