Veldig godt driv i trommene slik det nesten alltid var på det platemerket. Holder vann i dag også. Utrolig så mange gode vokalister det fantes på den tiden.Svinger noe jævlig
Mye flotte arrangementer også. Jævlig mye holdt vann den gangen, og det holder i massevis ennåVeldig godt driv i trommene slik det nesten alltid var på det platemerket. Holder vann i dag også. Utrolig så mange gode vokalister det fantes på den tiden.
Ser digg ut det der, men hva gjør den colaen der???For svarte, jeg har mer enn nok plassproblemer. Ikke sett griller i hodet mitt God musikkhelg
Bedre med grill i hodet enn komfyr i rævategner til å kunne bli en innehelg ja, ufyselig vær her, kaldt, vått og jævlig. Fyre peisen og trekke opp rødvinen!
Trekke over seg pleddet, man blir jo lett litt døsen etter dagens lunsj;
Vis vedlegget 433645
!
Systemet følger ikke dobling eller gangetabellen.Vis vedlegget 433825
Sånn! da var det gjort! 10 mm. senkehode Unbrako til SLOB nye sidevegger. Feite og fine.
Hei, "tøffen"Vis vedlegget 433825
Sånn! da var det gjort! 10 mm. senkehode Unbrako til SLOB nye sidevegger. Feite og fine.
Det var bare det at det så grisegodt ut. Det litt som å lytte til musikk over drømmeanlegget, bare det at diskantene er ute av drift...Det var da som bare faen da!!!Det er lunsj, bilkjøring involvert, vanskelig å sprette en Vouvray eller en approbert Chardonnay da! Cola og sushi funker som fy!
De kan du Torxe deg i ræva med!Hei, "tøffen"Vis vedlegget 433825
Unbrako er UT, det er torx som gjelder nå ! Nå må du følge med i timen !
Alle mine skruer er TORX, og så klart sorte, hva ellers ?
Skjerpings !
Mvh.
Johnny
Jeg også , cola på glassflaske!!! Funker til gåselever også, men IKKE til østers, merkelig fenomen, nesten tilsvarende appelsin og melk. En skrekkens kombinasjon jeg husker fra barneskolens obligatoriske lunsj nede i de torturkammerliknende kjellerlokalene i Vålerenga skoleDet var bare det at det så grisegodt ut. Det litt som å lytte til musikk over drømmeanlegget, bare det at diskantene er ute av drift...Det var da som bare faen da!!!Det er lunsj, bilkjøring involvert, vanskelig å sprette en Vouvray eller en approbert Chardonnay da! Cola og sushi funker som fy!
Jeg har gitt klar beskjed om mine pavlovske tendenser til kona. Hvis hun serverer en grisegod middag på en hvilkensomhelst dag i uka, så tar jeg fram en flaske....