Vrir mer og mer over fra svart/grå/hvit til at trefinish er temmelig pent! vakkert!
Slutt med sytinga.For 100 store kan du meske deg på Nama hver uke, et helt år!Sykkel-VM i Bergen !!!!! Følg med nå : Tidlig høstvær og våt brostein med stiv kuling i kastene.....Det kan bli forferdelig stygt.... Og hva får jeg for å leie ut kåken under seansen.... ca 100,000,- Hvor fa... skal vi bo da???
Som sagt, så gjort. Starten på 3 uker ferie starter her på søndag kveld. De lager så inn i hel... god mat på dette stedet + verdens beste Gin TonicSlutt med sytinga.For 100 store kan du meske deg på Nama hver uke, et helt år!Sykkel-VM i Bergen !!!!! Følg med nå : Tidlig høstvær og våt brostein med stiv kuling i kastene.....Det kan bli forferdelig stygt.... Og hva får jeg for å leie ut kåken under seansen.... ca 100,000,- Hvor fa... skal vi bo da???
Ikke fortvil! Det er alternativer!Var det lurt å publisere dette da Sluket. Nå kommer jo paparazzi fotografene til å henge rundt stedet i dagesvis.
Blir umulig for vanlig kunder å komme inn på stedet nå tenker jeg
Rett fra levra dette - og to the point for mye av det som presenteres som kunst i dag. Vel verdt en titt!
[video]http://m.weibo.cn/status/4122475354928501[/video]