united
Æresmedlem
mens de i Os gjerne antaster 16åringer, her var en aktuell kommentar
... og sånn går dagene både i nord og sør.
Viltsmaken foretrekkes, uansett hvor man kommer fra
Da er ikke plenen din bratt nok!Her i vest er det nå så mye vann i plenen at en må ha truger for å gå over...
Gå på vannet med truger?Her i vest er det nå så mye vann i plenen at en må ha truger for å gå over...
Holder på, som alltid i sånne prosjekter er det underleverandører, ferie og "ta det innimellom" som rårSluket som har så mye vann i hagen for tiden, du har vel ikke realisert den tildligere omtalte water feature?
Spør fordi generalen har begynt å fable om japanskinspirert krok i hagen, med noe vanngreier.
Bare spør altså, og hvis du har noen smakfulle eksempler/linker til nybegynnere innen stilarten....
Nå snakker vi burger
Fy!FUCK - glemte gåseleveren
Gåselever og burger! Skjønte du hadde stil. Kjente jeg ble litt glad nåFy!FUCK - glemte gåseleveren
Gåselever og burger? Trodde du hadde stil. Ble litt skuffet nå.
Das beste, oder nichts! Velkommen etter
I og med at det bare ble produsert 13 stykker så ville jeg anta at vi prater om drøye summer!Er det bilen til Helge Mikkelsen BTW, kjenner en som har en dønn original 71 Hemi 'Cuda.... sort på sort, kjøpt for rundt 250' i sin tid dersom jeg husker riktig. Grei avkastning på den investeringen. Tør ikke tenke på hva den bilen ville oppnådd på Barret -Jackson el.l.
Ingen av delene - det er noe som heter Jotun Panelhvit - en slags gjennomskinnelig lasur. Må være to personer for å jobbe med denne. En som går foran og ruller på lasuren på ett og ett bord, og så en som kommer umiddelbart etter med en fordriver og drar ut/jevner. Du må ta full lengde på bordet før neste. Glem å ta fler bord samtidig eller, enda verre - et helt felt. Umulig å unngå overlapp som synes.Hey!
Da du hvittet panelet i slukoteket, brukte du vannbasert maling eller hvitolje?