Crumb og du er vel ikke helt ulike.Det tør jeg nesten ikke tenke på en gang.... skal bla litt i mitt rikholdige Crumb arkiv, mistenker at jeg finner en karakter der som langt på vei passer! Han har nok en eller annen gang hatt sånne som oss i tankene, musikkinteressert og platesamler som han er.
Nei Jackx, kun som tilskuer. Kommer noen betraktninger rundt utstillingen i kveld... Sjekk også stemningstråden. Vi var der i går serru...Noe fruen er med på?
Jepp. Bare latmannsliv, musikk, og enkel og god matDamn right, motherfucker! Ferie? Hjemme? Alt OK?
Ikke helt god, alle er jo idioter og drittsekker! Regner med at en sånn fyr IKKE tar sommerferien i Skandinavia....Brian Holm er tydeligvis en slags dansk riks-klovn-klyse.
Den danske sykkelsjefen smiler lurt mens han prater, men det er tydelig at han mener det han sier.
– Norge er som en saudiarabisk oljestat hvor man ikke skal vise seg. De skal ha burka på. Skal vi også droppe å ha champagne på podiet? Nei, jeg er ikke fornøyd med det. Nordmennene er noen drittsekker.
Nekter å tro at en sånn ostepikk er representativ for hele det danske folk.
Nei, han må vel vite bedre enn å oppsøke f.eks. Norge, som jo er et land fullt av burkabærende drittsekker. Ikke godt å si hva han kunne komme ut for da. ;DIkke helt god, alle er jo idioter og drittsekker! Regner med at en sånn fyr IKKE tar sommerferien i Skandinavia....Brian Holm er tydeligvis en slags dansk riks-klovn-klyse.
Den danske sykkelsjefen smiler lurt mens han prater, men det er tydelig at han mener det han sier.
– Norge er som en saudiarabisk oljestat hvor man ikke skal vise seg. De skal ha burka på. Skal vi også droppe å ha champagne på podiet? Nei, jeg er ikke fornøyd med det. Nordmennene er noen drittsekker.
Nekter å tro at en sånn ostepikk er representativ for hele det danske folk.
Venter i ekstra spenning på denne...
Ingen pupper, ingen rompe, ingen lår...... En må ta på noe slikt for ikke å få blåmerker, skulle en være så i beit at en hopper på.....August er her, sommeren er for det meste over og Sluket erklærer Hifihøstjakta for åpnet!Vis vedlegget 451319
Bare å konstatere at lediggang er roten til alt som smaker godt - og det skal bli tøft å komme
ned på matchvekta igjen selv om idealet nok ikke er helt på samme skrapa nivå som en supermodell...
Takke faen for det, btw!