Sluket
Holistisk Hifi Helt
Vel verdt å låne øre til en fin fredags kveld etter en strevsom uke!
https://www.youtube.com/watch?v=geCLMB5N-90
Jeg hadde store smerter i kne og ledd på grunn av yrke slitasje. Fikk tips om å ta omega 3 hver dag av en kammerat . Nå er smertene så godt som borte. Kjente heller ikke noe når jeg var på ferietur. Tar tid før det begynner å virke. Heller det enn konfekt til julDa er du innafor! Startet på novellesamlingen "Stille lengde" i dag. Meldt ofseleg med regn her i morgen og søndag så da blir det Peis, Bok & Vin weekend! Like greit det etter en tredagers tur i fjellheimen midt i uka. Bare å konstatere at karrieren som sherpa i den norske fjellheimen ikke kommer til å materialisere seg. Har et kne som er mye skralere enn jeg trodde, tåler ikke noe særlig nedoverbakke med steinrøys etc. - knekker sammen som en foldekniv, uten forvarsel.
Jeg gikk et øyeblikk litt i surr i svensken her, og tenkte "Ollonets Dag" Best å ikke reise dit den dagen, kanskje?Ostronets dag i Grebbestad i morgon vettu! deler av OV&VK er på plass
Montere på en liten mikk på svanehals, så du får bedt folk om å fløtte seg, for helvete!?En god rullator er ikke å kimse av - har i lengre tid nå lekt meg med å designe en slik en til meg selv, carbon, titan, elox alu... the Works.
I mellomtiden får vi nøye oss med et bilde av denne tidlige prototypen av en rullator inkl. mono ht
The Slobolator
Vis vedlegget 507827
Står ikke hornet feilmontert 180 grader?En god rullator er ikke å kimse av - har i lengre tid nå lekt meg med å designe en slik en til meg selv, carbon, titan, elox alu... the Works.
I mellomtiden får vi nøye oss med et bilde av denne tidlige prototypen av en rullator inkl. mono ht
The Slobolator
Vis vedlegget 507827
Hehe..Du å nok være mer spesifikk... 180 grader hvilken vei?
Åja..du skulle bruke den som ropert ja..Hehe..Du å nok være mer spesifikk... 180 grader hvilken vei?
Den må jo stå mot deg hvis du er føreren av den doningen?
Hadde vert noe å hatt på gamlehjemmet.