Har gitt mitt faste julebidrag til disse mennesker idag.Jasså, dere vil ha damer? Ugudelige svin er dere! Kjønnsfascister!
Her derimot, er kvinner av en støpning og karakter som virkelig imponerer meg.
Gikk på skole med en som hadde foreldrene der, fantastisk snille og gode mennesker.
Vis vedlegget 520433
Vis vedlegget 520434
Det at Allen har slått Ronnie før, er en god ting, det gjør at Ronnie er ekstra skjerpet før kampen. Allen må spille på det nivået han var etter pausen, da blir det spennende.Skulle hatt det opp til snooker finalen i morgen
Har booket tid hos svoger som har storskjerm oppe! Allen har faktisk en fair sjanse til å slå Ronnie. Gjort det før i flere store turneringer, og opphentingen hans i dag Mot Bingham var råsterk!.
Deilig med sport hvor flere av topputøverne er småfeite bamselignende godslige karer godt oppe i årene....
Det er heller ikke bompenger på motorsykkel og de har mange gratis parkeringsplasser i Oslo.Bare å kjøpe hest!
Er ikke bompenger heller på hest!
Dette er i nabolaget mitt. Kun 15min kjøring fra meg.
Ja, og de er også tolerante av seg. Slik som de overfor f.eks. homofile. Men la nå det være det, selv om Jesus sjøl aldri nevnte noe angående den saken. De tar vare på en del folk åkke som, noen av de som faller utenfor velferdsnettet vårt. Skattelette eller ikke.Har gitt mitt faste julebidrag til disse mennesker idag.Jasså, dere vil ha damer? Ugudelige svin er dere! Kjønnsfascister!
Her derimot, er kvinner av en støpning og karakter som virkelig imponerer meg.
Gikk på skole med en som hadde foreldrene der, fantastisk snille og gode mennesker.
Vis vedlegget 520433
Vis vedlegget 520434
Skulle bare mangle, legg religion ag alt annet til side. De gjør en fantastisk jobb for noen som ikke har det like greit som alle oss andre.
Vi mesker oss, så jeg nesten blir kvalm.
Får slike tanker hver eneste Desember. Vi lever i en velferdsstat så jeg nesten blir kvalm noen ganger.
Sa til barna for en tid tilbake, skule vi heller lage en suppekjele og tese ned til byen på julaften.
Ble sett litt rart på, men fikk de til å tenke litt tror jeg.
JA svarte - "det har jeg jo sett" tenkte jeg da jeg så det... Hergot???Dette er i nabolaget mitt. Kun 15min kjøring fra meg.
Vi skulle vel klart å ta rede på Sluket - hyggelige nye naboer er alltid velkomne.
Johan-Kr
Jepp.JA svarte - "det har jeg jo sett" tenkte jeg da jeg så det... Hergot???
Et bilde sier mer enn 1000 ord. I dare you, Sluket! ^-^Det der er nok ikke verdens navle akkurat.... minner mer om en helt annen kroppsåpning, lokalisert noe lenger ned/bak...
Med TV`n så langt bak er vel lyden der bak temmelig mange dB ned i forhold til direktelyden.Vel vel - flytting er foreløpig ikke aktuelt dessverre, så da får vi gjøre det beste ut av det vi har.
Med andre ord, forpuppe seg i heimen så en slipper å irritere seg for mye over elendigheten downtown...
Har fundert på litt demping rundt TV installasjonen. Hører ikke noen rariteter/problemområder slik det er i dag, men med den nye riggen vil spredningskarakteristikken (JMLC istedenfor radialhorn, midbass i trad. kabinett istedenfor J-horn) bli noe annerledes og det kan uansett ikke skade å prøve! Bassområdet er ikke et tema her. Da blir spørsmålene som følger; - hva behøves, hvor tykt etc. etc. Er ikke fremmed for tanken om å lage et felt som kan skyves opp foran TV også når denne ikke er i bruk. TV bygger ca. 14 cm. totalt ut fra vegg, og feltene over/under bør ikke være noe særlig dypere selvsagt. De sorte feltene på hver side er tiltenkt trukket med scenemolton el.l. mest for visuell ro osv. - alt. noen coole paneler med en viss dempefunksjon.
Under TV - mellom ht satelittene og ca. 50 cm. høyde kommer det en platform med forsterkere. Resten av elektronikken forsvinner over på motsatt vegg.
Synspunkter anyone? Førstemann med fornuftig og funksjonell løsning som også tilfredsstiller mine store krav til estetikk, design og visuell nytelse vil bli fyrstelig belønnet dersom løsningen implementeres!!
I dag;
Vis vedlegget 520981
Nær fremtid;
Vis vedlegget 520982
Laks i Oslofjorden, er ikke bare i de strøk den ute mot havet.Laks i Oslo? Utanfor fiskedisken?
Grøss........eller siden det snart er jul, rødt teddyfor.
Jeg ville sett på RPG Modex plater bak høyttalerene for å dempe bakrefleksjonen fra mellomtone / midbassen. Jeg ser området 100 - 400Hz er et vanlig problemområde pga bakrefleksjon / takrefleksjon, klassiske dipper ved 120-150 og 250-350Hz områdene. Dette stemmer vanligvis bra med tak / gulv avstand eller frontbaffel til bakvegg osv.Vel vel - flytting er foreløpig ikke aktuelt dessverre, så da får vi gjøre det beste ut av det vi har.
Med andre ord, forpuppe seg i heimen så en slipper å irritere seg for mye over elendigheten downtown...
Har fundert på litt demping rundt TV installasjonen. Hører ikke noen rariteter/problemområder slik det er i dag, men med den nye riggen vil spredningskarakteristikken (JMLC istedenfor radialhorn, midbass i trad. kabinett istedenfor J-horn) bli noe annerledes og det kan uansett ikke skade å prøve! Bassområdet er ikke et tema her. Da blir spørsmålene som følger; - hva behøves, hvor tykt etc. etc. Er ikke fremmed for tanken om å lage et felt som kan skyves opp foran TV også når denne ikke er i bruk. TV bygger ca. 14 cm. totalt ut fra vegg, og feltene over/under bør ikke være noe særlig dypere selvsagt. De sorte feltene på hver side er tiltenkt trukket med scenemolton el.l. mest for visuell ro osv. - alt. noen coole paneler med en viss dempefunksjon.
Under TV - mellom ht satelittene og ca. 50 cm. høyde kommer det en platform med forsterkere. Resten av elektronikken forsvinner over på motsatt vegg.
Synspunkter anyone? Førstemann med fornuftig og funksjonell løsning som også tilfredsstiller mine store krav til estetikk, design og visuell nytelse vil bli fyrstelig belønnet dersom løsningen implementeres!!
I dag;
Vis vedlegget 520981
Nær fremtid;
Vis vedlegget 520982
Da er det vel mer RPG BAD Panel eller BAD Arc som kan hjelpe. De har liten dempning under 200Hz.Poenget er å ikke ta noe under 200 Hz, mulig slike paneler gjør ting der nede også...
Finsk naturlig akustikk med motivvalg:Vel vel - flytting er foreløpig ikke aktuelt dessverre, så da får vi gjøre det beste ut av det vi har.
I dag;
Vis vedlegget 520981
Nær fremtid;
Vis vedlegget 520982
Det holder ikke med Lan & Co der altså?JA til viltreservat i Studenterlunden!
Ulver i Slottsparken!
Bygg elgtråkk fra Maridalen og ned til Sankthanshaugen!
Enda fler sauer inn Rådhuset!