I dare you- og eneste tillatte musikken vil bli vindsus og knølhvalens parringslyd
I mangel av knølhvaler så får vi ta til takke med laksen.... dummere tryne under akten skal en lete lenge etter!
passer inn...I dare you- og eneste tillatte musikken vil bli vindsus og knølhvalens parringslyd
I mangel av knølhvaler så får vi ta til takke med laksen.... dummere tryne under akten skal en lete lenge etter!
Vis vedlegget 521057
Hehe TT, har du vært på loftet å tatt bilde av henne?passer inn...I dare you- og eneste tillatte musikken vil bli vindsus og knølhvalens parringslyd
Vis vedlegget 521057
Vis vedlegget 521081
Hysj da, jeg lette etter juletrefoten!.Hehe TT, har du vært på loftet å tatt bilde av henne?
Hysj da, jeg lette etter juletrefoten!.Hehe TT, har du vært på loftet å tatt bilde av henne?
Er det ikke det du gjør akkurat nå ?BTW, hvorfor kalles Twitter, Facefuk etc. etc. for SOSIALE medier? Jeg vil heller kalle de usosiale eller sågar asosiale! Sitte der å taste på en kjønnsløs skjerm eller et tastatur når en faktisk kan ringe eller fysisk besøke noen,,, DET er nemlig sosialt. Horribelt å se på når folk er blant andre og ikke klarer å ta trynet vekk fra mobilen.
Vis vedlegget 521085
Ville definitivt vurdert decomolton over scenemolton. Decomolton er mye lettere stoff og vil sluke vesentlig mindre topp.Ottone, lyttestua di er så strøken at jeg døper den herved til "Bertone"
Skal du virkelig SY scenemolton? Jeg skal få tak i fargeprøver på lys grå og grå, tenkt å kombinere litt. Stifter faenskapet rett på veggen....
Tror han la på litt for kjente TTTor ikke du er sååå mye eldre enn meg gitt, er bare det at jeg ser ung ut
Men det gjorde ikke jeg...Tror han la på litt for kjente TTTor ikke du er sååå mye eldre enn meg gitt, er bare det at jeg ser ung ut
mvh