Bra start på dagen...
Tiltredes!God Jul !
Takker for et innsikts fult & latterfylt år , virkelig i stil med de foregående .
Fortsett det gode arbeid . I en tid hvor sentralen flyter over av troll og andre idioter er din tråd et eksempel til etterfølgelse , komplett sinsvak humor
kombinert med vakre damer / noen støgge biler / slående musikalske hint / vårgytende jomfrusild / kalde drikker / harde ballespark (verbale) / osv.
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har åpnet denne tråden (abonnerer serru) hvor jeg har hylflirt og trampa i gulvet til naboenes store fortvilelse
og jeg kjenner hvor dagens slit simpelthen ramler av skuldrene . Det kan ikke være noe tvil om at du også var en UFFGUFF da du var ung , sånt glemmer man ikke .
GOD JUL fra høye Nord.
mvh Morten.
Sånne røde juletrekuler får du over alt - billige også!God jul Jan! Hvis ingen andre har tinget tar jeg et par av de røde over i julegave
You bet! Er allerede i gang, har besøk av den kinesiske kulturministeren fra ambassaden i kveld - med levende musikk og masse gode historier! Flott start på julehelgen, av folk som ikke skjønner en pøkk av jula egentlig!Ønsker deg en riktig fin jul sluket kos deg
mvh
Isteden så var du ju frie pupper som slengte rundt daVel... Furburger var aldri favorittburgeren.. Skjønt noen liker det og! For å sitere en ikke-navngitt bekjent;
"Du skjønner, je e litt gla' ti slæk sjuttitallsglufse"!
Som kjent så var syttitallet et relativt hårete tiår. For uinnvidde; Glufse = blåsa, sporet, øksehogget, sklia osv.
God jul Slukster!