Oppstandelsen lenge leve.Tror heller det var fotografen som ikke var helt i vater, nettopp stått opp (eller oppstanden)
Høybråtens svar på Alma AtaHva gjør man ikke for de små i familien... de er tross alt fremtiden! Helgens prosjekt; skøytebane i hagen selvsagt!
Subzerofilosofen har målt opp og klargjort bane etter internasjonale mål, tribune og skiftebenk er i løypa,
hjertestarter beregnet på det noe tilårskomne banemannskapet står på ønskelista og det ventes for en gangs skyld
med lengsel etter noen dager med ånkli kulde!
Det er plass til sponsorbannere langs langsiden....
Vis vedlegget 524101
Vis vedlegget 524102
Den støtter jeg fullt utTom Waits sa;
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"
Nyttårsforsett, sluket? Trim for eldre?Hehe... litt trim for eldre skader ikke, og når jeg ser hvor glad småsvina blir når du engasjerer deg litt i hva de liker så smelter jeg som den softien jeg egentlig er...
Greia er at jeg har belegningsstein i denne delen av hagen, lagt på 15 cm. isobetong slik at så fort kulda kommer så er det på med vann, noen vendinger og så er isen der ganske raskt. Vi gutta lagde jo tilsvarende skøytebaner for hockeyen vår da jeg vokste opp, og under vanskeligere forhold. Vi hadde en lekeplass med nærmere tosifret antall grader slagside, gikk med mye vann før det ble noen skarve meter provisorisk iskrigerområde. Mål fikk vi diverse foreldre på Kværner Brug til å sveise for oss. Dugnadsånden var påtagelig den gang, og de ivrigste var ikke alltid foreldrene..
Er tross alt født og oppvokst på Vålerenga og det forplikter ref. hockey Det er som kjent bare ett lag i Norge.
Suicidalt?Suicidalstemning så god som noen, det bildet der ja. Hmmm.
Ser du ingen mellomting mellom jippi-hurra, suicidalitet og en stemningsskildring?Ja, hvor er gleden, hyggen, feelgood stemningen hen på det bildet? Noe av det tommeste jeg kan tenke meg.