Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Lukket hvalnøtt.... visste ikke at hvalen hadde nøtter :rolleyes: Tar heller en ostekake fra Baker Brun på Storo, anbefales! Meget frisk og god, fås med sitron eller jordbærgele på toppen.

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.233
    Torget vurderinger
    96
    Du er på husjakt? Ulefoss... tenk å ha hjemstedet gravert på alle kumlokk rundtomkring... eller kanskje ikke så stas.
    Er du klar over hvor flott det er her i Ytre da? Pol, to butikker, post og byggvarebutikk. Bonus: Havaristen. Alt du trenger! Og så blir det veldig enkelt når du skal invitere på
    hornlyd og bakverk. Det er bare å huke av for Enebakk på finn med en gang.

PS: kommentaren om kulda over var bare en spøk ;)
    Ulefoss er et trivelig sted.... - å kjøre gjennom! Begge veier.

Lett å le av kulda når en nylig har fått lagt inn sengevarmer, hehe...:cool: Enebakk er definitivt i riktig retning i forhold til Tiggerstaden... har jo som du vet ved to tidligere anledninger sett på hus der, angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte noen av de, strandlinje og hele sulamitten... for pølsepenger den gang. Nå tror jeg nok at akkurat det toget har gått. Men det er jo bare å holde øynene oppe fortsatt..
    Kremt.. joda, jeg holder varmen ;)
    Egentlig litt rart at det ikke er enda mer rift om husene her ute. Ja, jeg husker du snakket om husene du så på her. Det er mye som stemmer i Ytre Enebakk. Husprisene fortsatt overkommelige, kort avstand til Ski og Oslo, flott og variert natur, normale handlebehov for både hverdag og helg er stort sett dekket ved Rema, Kiwi og senteret med pol og apotek + Europris. 45-50 min til Töcksfors for Harry handel på mye ny motorvei. Masse gode kjøp på Havaristen. For meg er det i alle fall ganske perfekt. Selvsagt tungvint om du skal på et eller annet i byen og har lyst til å skeie ut litt... da er du avhenging av å ta siste nattbuss eller ha en sjåfør. Men du får følge med ;)

Nå begynner sikkert folk å bli lei av Enebakk reklamen :rolleyes:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Enebakk hadde rånestatus i mange år, og figurerte jo også som en av de fattigste kommunene i Norge.... Blir ikke rare tilflyttingen av sånn "reklame" dessverre. Regner med at det har bedret seg noe nå.

Kaldt i dag - du får inn og justere "termostaten" litt :cool:

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Skulle ikke du til Østfold? Nedre enfold er kanskje ikke stedet, med Frækstad og Særp er da fine byer..?

vidarje

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Antall liker
    3.850
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Lukket hvalnøtt.... visste ikke at hvalen hadde nøtter :rolleyes: Tar heller en ostekake fra Baker Brun på Storo, anbefales! Meget frisk og god, fås med sitron eller jordbærgele på toppen.
    Joda, det har de og de kan veie opptil ett tonn:)

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.299
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med 1001 sider..! Kakene synes jeg var riktig fine. Hva annet skal man gi søringer?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Vi søringer har allerede fått så det holder.... - sur nedbør... nordlendinger i fallskjerm! (vintage blødme...:D)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Skulle ikke du til Østfold? Nedre enfold er kanskje ikke stedet, med Frækstad og Særp er da fine byer..?
    Fredrikstad med omegn er bæltrivelig og absolutt innafor.. topp folk, passe stort, fin natur, kort vei til flesket, passe lang vei til Oslo de få gangene en faktisk må dit...
    Vet ikke noe om bibelstudie, yoga eller strikkegrupper i området - men det har heller ingen relevans :D Vestbredden m/årets højdare Hortenmessen er heller ikke out of reach

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.424
    Torget vurderinger
    12
    En kar jeg avtjente verneplikt med fra Brønnøysund omtalte konsekvent alle fra Trondheim og sørover for "hælvetes Osloænsera".

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Det skjønner jeg godt! Vi dengte nordlendinger dusinet i slengen på seksti- og syttitallet helt til de nye prygelknabene ankom, fra ganske andre breddegrader.... da ble sildestruperne brått stuerene! Personlig har jeg absolutt ingen ting i mot nordlenninger, tvert i mot, jeg synes alle skulle ha en ;););)

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.233
    Torget vurderinger
    96
    Enebakk hadde rånestatus i mange år, og figurerte jo også som en av de fattigste kommunene i Norge.... Blir ikke rare tilflyttingen av sånn "reklame" dessverre. Regner med at det har bedret seg noe nå.

Kaldt i dag - du får inn og justere "termostaten" litt :cool:
    Splitter ny brannstasjon og skole, så det har vel bedret seg noe. Når helsa ikke er helt ræva og man ikke har unger på skole, så merker man ikke stort til kommuneøkonomien... Fridtjof stemplet skjønner jeg, det er en del lokale red-necks langs skaukantene her. Men de er komplett harmløse, i forhold til bermen i Oslo...

superhkm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Antall liker
    3.391
    Torget vurderinger
    2
    Jeg tror antall sider varierer litt med forskjellige folks oppsett, men han har jo fått en del virtuelle kaker da..

superhkm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Antall liker
    3.391
    Torget vurderinger
    2
    Hvordan få kabalen til å gå opp med fire statsrådkåte partier i samme regjering ? Finn opp flere departementer !

2

2xJ

Gjest
    Kjøpelydplanke er jævla bøgete :cool:

Custombyggern himself kjøpe no sånt ? Nei.. da står den ikke til påske.... :cool:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Poenget er jo at TV lyden kan gå både gjennom hovedanlegget (og de som synes at DET er bøgete.... vel..) eller bare fra TV ev. med tilskudd av en lydplanke som da IKKE trenger ha ekstremegenskaper, bare en del bedre enn selve TV. Ikke så hensiktsmessig å bygge noe selv da en slik sak også inneholder elektronikk og diverse miskmask. Hadde det vært kun en TV stue så hadde saken stilt seg helt annerledes!

• Liker
    Reaksjoner: 2xJ
    2

2xJ

Gjest
    Har ikke du flere par med Fotsex? Og en liten analvju... litt kryssfiner... og no lampett ledning... Homesafe....

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    3.916
    Hørte på den Klipschen jeg skrev om. Tru´kke det gitt !?????? Sjaber lyd på tale og det hele låt som om det var kjørt gjennom en eller annen maskin. Og det var den kanskje. Ikkje bra.

Skal prøve to av de små, aktive kefene - kule og låter som bare det. plugger skjermen rett inn i den optiske inngangen.

Blir jo litt dyrere, men lyd er nå lyd - selv på dagsrevyen.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Er en grunn til at det er Klipschfri sone her til gards. Kef funker på sett og vis.. har hørt

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.013
    Torget vurderinger
    23
    Enten må vi fjerne ost fra kostholdet vårt, eller så må vi få ryddet opp i Norsk Korrekturleserforbund!

ost.png

Intolerantost (også kalt Nowaygia);

INTOLERANT.png

Sist redigert:

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.441
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Enten må vi fjerne ost fra kostholdet vårt, eller så må vi få ryddet opp i Norsk Korrekturleserforbund!

Intolerantost (også kalt Nowaygia);

Det surner til i politikken.​

Neida.
    Erna har trukket ut tennene på de to små gul-grønne giftslangene hun holder som kjæledyr så det blir nok freden og roden i halvannet år eller så fremover skal du se.
    Får kanskje håpe de ikke har samme tannegenskaper som haiene.....​

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn