Kremt.. joda, jeg holder varmenUlefoss er et trivelig sted.... - å kjøre gjennom! Begge veier.Du er på husjakt? Ulefoss... tenk å ha hjemstedet gravert på alle kumlokk rundtomkring... eller kanskje ikke så stas.
Er du klar over hvor flott det er her i Ytre da? Pol, to butikker, post og byggvarebutikk. Bonus: Havaristen. Alt du trenger! Og så blir det veldig enkelt når du skal invitere på
hornlyd og bakverk. Det er bare å huke av for Enebakk på finn med en gang.
PS: kommentaren om kulda over var bare en spøk
Lett å le av kulda når en nylig har fått lagt inn sengevarmer, hehe... Enebakk er definitivt i riktig retning i forhold til Tiggerstaden... har jo som du vet ved to tidligere anledninger sett på hus der, angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte noen av de, strandlinje og hele sulamitten... for pølsepenger den gang. Nå tror jeg nok at akkurat det toget har gått. Men det er jo bare å holde øynene oppe fortsatt..
Joda, det har de og de kan veie opptil ett tonnLukket hvalnøtt.... visste ikke at hvalen hadde nøtter Tar heller en ostekake fra Baker Brun på Storo, anbefales! Meget frisk og god, fås med sitron eller jordbærgele på toppen.
Fredrikstad med omegn er bæltrivelig og absolutt innafor.. topp folk, passe stort, fin natur, kort vei til flesket, passe lang vei til Oslo de få gangene en faktisk må dit...Skulle ikke du til Østfold? Nedre enfold er kanskje ikke stedet, med Frækstad og Særp er da fine byer..?
Splitter ny brannstasjon og skole, så det har vel bedret seg noe. Når helsa ikke er helt ræva og man ikke har unger på skole, så merker man ikke stort til kommuneøkonomien... Fridtjof stemplet skjønner jeg, det er en del lokale red-necks langs skaukantene her. Men de er komplett harmløse, i forhold til bermen i Oslo...Enebakk hadde rånestatus i mange år, og figurerte jo også som en av de fattigste kommunene i Norge.... Blir ikke rare tilflyttingen av sånn "reklame" dessverre. Regner med at det har bedret seg noe nå.
Kaldt i dag - du får inn og justere "termostaten" litt
Den der og en flaske " oksemelk" da har du det gående SluketGjør klar til grillsesongen her, fikk denne i gave her om dagen
Ingen ting å si på smaken! Anbefales.
Vis vedlegget 525973
Gode gamle laken.Ahh... de gode gamle flakene! Kan enda huske suset da noen brettet ut en slik en.... Man hadde mer respekt for penger på den tiden
Ringer Vermin og rekvirerer!Den der og en flaske " oksemelk" da har du det gående SluketGjør klar til grillsesongen her, fikk denne i gave her om dagen
Ingen ting å si på smaken! Anbefales.
Vis vedlegget 525973
Det surner til i politikken.Enten må vi fjerne ost fra kostholdet vårt, eller så må vi få ryddet opp i Norsk Korrekturleserforbund!
Vis vedlegget 526539
Intolerantost (også kalt Nowaygia);
Vis vedlegget 526540
Enten må vi fjerne ost fra kostholdet vårt, eller så må vi få ryddet opp i Norsk Korrekturleserforbund!
Intolerantost (også kalt Nowaygia);
Det surner til i politikken.