Fanken - har ikke tid i dag!!! Sikle...
Nordmennene har Reodor Felgen, og danskene har Petter Smart
Godt mulig det er hos EC, vet ikke, har aldri vært der. DERIMOT så har jeg vært i flere hjem med langt mer radikale interiørdetaljer enn dette, du ville blitt forbauset over hvor mye kult som finnes rundt om, ikke bare Beito og Italian House lenger i Norge heller.Det rimer bra imo
ser rimelig stylet ut og ikke noe interiør en vanlig privatperson/ familie ville funnet på selv
mvh
Leif
Har du slått deg i hodet i dag???Men... Krognes beito Edt er jo plutoniumsfett. ....
Rommet er kult minus det gamle redskapsrælet på veggenDette MÅ da være en norsk entusiast's anlegg og bolig? Noen som vet? Helt sjef med den låven! Jeg leter fortsatt......
Vis vedlegget 201579
Ja. Der har jeg vært på besøk, ganske kult, bare meg, fikk full omvisning.I skauen på tau
Hehe, det er vel en statement av at det er EC sitt utstyr i seg selv som skaper opplevelsen, ikke rack'et det står på.Reagerte også på at de har brukt det billigste og kleineste "racket" som er å oppdrive på Ikea. Snakk om å optimalisere....
Du kjenner dine pappenheimere, Imp!Hvaslags demomusikk kjører de i det rommet der? Arnt Haugens Orkester??
Reagerte også på at de har brukt det billigste og kleineste "racket" som er å oppdrive på Ikea. Snakk om å optimalisere....
Kanskje det er en statement. "Vet du, hylla til anlegget trenger ikke være dritdtyr", liksom.Reagerte også på at de har brukt det billigste og kleineste "racket" som er å oppdrive på Ikea. Snakk om å optimalisere....
Subsidiært at det er akkurat det de uttrykker: Vårt utstyr funker fint i et helt vanlig stuemøbel og ingeniørene våre har såpass vett at de klarer å lage noe som fungerer som det skal i normale omgivelser.Å sette såpass bra utstyr på noe så pnglete som den hylla der, er innesnødd. Om det er noe de uttrykker, er det at de ikke begriper hva underlag bidrar med og betyr for resultatet.
Hva bidrar egentlig underlaget med, og hva betyr det for resultatet? Spesielt i det tilfellet der det står forsterkere og en multispiller med buffer før digitalutgangen på bordet. Helt oppriktig spurt, altså. Hvorfor tjener forsterkere på å være avkoblet fra underlaget/gulvet/de andre komponentene?Å sette såpass bra utstyr på noe så pnglete som den hylla der, er innesnødd. Om det er noe de uttrykker, er det at de ikke begriper hva underlag bidrar med og betyr for resultatet.