Guida Gruvetur.
Jeg føyer meg inn på takkingen.

Gode de hjemmelagede pepperkakene! ;D
Var en tur innom rolfozzy igår å fikk en dugelig omvisning i gruva. Kjente en umiddelbar misunnelse for den enorme musikksamlinga og den ekstremt koselige og lune atmosfæren! Når musikken starta å rulle så var det ingen tvil om at dette er et rom og en lyd som er satt opp for en ting og kun en ting; nyte musikk i timesvis!
Likte gruve lyden godt, man kom liksom (eller ´lissom´ som dere sier her på østlandet

) veldig nært musikken, men ikke på en sånn typisk måte som jeg er vant med. Hver gang en ny låt spilte så var det som om lyset ble dimmet ned og det eneste man kunne gjøre var å følge med på hva som foregikk ´der framme´. Og mens det foregikk bytte av musikk så kunne man la blikket flyte over et mylder av artige og rare bilder, masker, veggpynt, hylle pynt, bøker og gud vet hva 8)
CJen som er på låns nå ødela absolutt ikke for nytelsen, men jeg ble fortalt at lyden hadde vært enda varmere og ´rør lydlig´ med den forhenværende forforsterkeren. Uansett, AAen med de flotte WE300B var helt tydelig bak rattet og tok de viktigste bestemmelsene for Klipchene ;D
Sterkt vanedannende denne gruva, rolfozzy!