Guida Gruvetur.
rolfozzy skrev:
Velkommen til en kopp kaffe, Roar. Jeg har dessverre ikke Mariekjeks inne akkurat nå, men det får vel gå.
Høre på kabler ? Går det an ?
Tenker vi sier du får høre på hele greia slik den er pr. i dag. Ikke optimalt med hensyn til pre, men som med Mariekjeksen, det får vel gå.
Og krype rundt og bytte kabler, slik Jan nevner, er ikke aktuelt her. Er ikke noe jævla laboratorium jeg har anlegget i.
Og etter de siste justeringer jeg har gjort med platespillern, spiller det såpass at det skal gå greit uten Shuregreier.
Var ikke noe vits og ha med noe shure greier.

Han har jo shurelyd.
Rolf hadde fått skikk på spilleren,litt posetiv V istedet som forige gang da var det i følge ham negativ V. Pyntepappen på tallerken var også borte.

Rolf du begynner virklig og få tingene på plass når det gjelder platespiller.

Lyden var i en annen klasse en sist jeg var der. Bassen kom og hele lydbildet var samstemt. Virker meget bra disse Dynavectorene.
I følge Rolf fikk han denne lyden på den andre forforsterker han hadde etter jeg hadde vært der.
Når det gjelder denne CJ som han hadde synes jeg denne virket som en god forforsterker,i allefall det lille jeg hørte.Fikk ikke hørt riaaen i den,litt synd for den har jeg hørt skal være bra.
Sist jeg var der synes jeg cd lyden var det beste jeg har hørt fra den fronten(CD). Men denne gangen var det ikke i den klassen som forrige gang jeg var der. ikke at det var dårlig. Rolf påpekte dette selv og mente at den andre forforsterker var bedre,og i mine ører var den det.
Kansje bare en smaksak for enkelte,ikke vet jeg.
Når det gjelder disse kablene som Solhaug har laget,vet jeg ikke hva jeg skal si. Rolf mener at lydbildet er bedre og at bassen er fastere og jeg velger da og tru på ham.

Har ikke fått sammenlignet dette selv. Men jeg kommer til og ta kontakt med Solhaug selv og han får komme en tur og se på dette kabelstyret jeg har.
Gleder meg til den nye pickupen din kommer og når du har alt på plass Rolf,da regner jeg med at disse småtingene du ikke var fornøyd med vil falle på plass. Håper jeg kan få komme og høre på den nye pickupen din når den er innspilt.
Mvh Roar
Angående sletting av et par poster her så vet jeg ikke hvem som har slettet dette,men det ble slettet et par i går.