Ja fint plass. Idyll.Det man skulle hatt vet du rozzy, ett lite torp ala det røde mitt på bildet.
Gjemme seg vekk litt sånn innimellom
/jan
Ligner litt på Nössemark, men er sikkert ikke der...Ok. Et bilde fra en tur tidligere i sommer kan jeg saktens spandere. I Sverige dette.
Ikke bare ligner, men det er helt riktig det Lagga.Ligner litt på Nössemark, men er sikkert ikke der...Ok. Et bilde fra en tur tidligere i sommer kan jeg saktens spandere. I Sverige dette.
Å du vet.......Må jeg si, dere er jaggu bereiste
/jan
Kjempefint i dag. Deilig og la svetten perle ut av porene.Deilig vær for en skautur også, i dag.
Er det mur i Bærumsmarka? Det visste jeg ikke. For å holde bermen ute antagelig?har vært på skautur i dag. tur til Muren i Bærumsmarka. glemte kamera for pokkersen
Eller inne ?Er det mur i Bærumsmarka? Det visste jeg ikke. For å holde bermen ute antagelig?har vært på skautur i dag. tur til Muren i Bærumsmarka. glemte kamera for pokkersen
hordene fra øst møter en mur av jern og blodet flyter. et tidligere småbruk/husmansplass nå serveringssted som heter MurenEr det mur i Bærumsmarka? Det visste jeg ikke. For å holde bermen ute antagelig?har vært på skautur i dag. tur til Muren i Bærumsmarka. glemte kamera for pokkersen
Av og til. Det hender. Men ikke i dag.Aldri sur
/jan
Her også.Regner med at det raser inn flere bilder, men hvor i alle dager fant du det flotte motivet ? Og grønt, fan ta her er snart alt gult-rød-oransj.
/jan
For gærnt vettu, ikke vært der jeg heller. Kjørt forbi tusen ganger men....Aaahh, der har jeg aldri vært, takk for tipset!
Der satt den ja. Bra Deadplate dette.Har lett etter denne skiva, helt siden jeg hørte den hos deg i sommer
Låter bra dette eksemplaret også.
Anbefales til andre.
Vis vedlegget 157037
Minner litt om denne.Ut på tur.
Det der kunne vært rett fra kultfilmen fozzy in wonderland.