Ække OT dette.Hørbart ja
Var om Rodriqguez på kulturhuset i P2 tidligere denne uka. Er faktisk jæla mye bra i kulturhuset innimellom. Spesielt tirsdager og onsdager fra sånn ca 15 til 16 er det ofte mye morro og bra. Han der Svein Terje Torvik har mye artige ting der, bl.a. dette Sløyt og Drøyt, sammen med Espen Eriksen.
Sånn, det var dagens OT bidrag fra meg
Rodriguez er en ny mann å regne med. duden skal inn i nystall
Brrr.Trenger ny bås ja. Tilbake til storbyen
Jeg er oppdratt i nøysomhet. Nærmest pietistisk.Du spiller den nå? imponerende god til å ta vare på plater du
Rodriguez er en ny mann å regne med. duden skal inn i nystall
trykk på wiki-linken.Er Rodriguez en Jose Feliciano for dette århundre?
hehe, jeg tok vel litt i, da...Vet ikke riktig hva han tangerer, men det er hverken Bob eller Townes.
Men grei musikk det er det.
hvis han vender tomlen ned er det bare å glemme den skivagrunnen til at jeg postet snuttene i tråden din, var fordi jeg tenkte "har ikke rozzy hørt det heller, så er jeg tilgitt".
den gamle gubben i halden er sjølveste syretestprøven, vettu
selvsagt ikke men kommer tomlen nedover.....Kan ikke vende tommelen ned etter overflatisk lytt på tre låter.
Må ha overflatisk lytting på fler låter. Ser at det er fler på youtube. Kanskje det er noe på spottify også.
Det kan jo f.eks. bli en slapp tommel. Svakt på skrå oppover. Eller nedover.selvsagt ikke men kommer tomlen nedover.....Kan ikke vende tommelen ned etter overflatisk lytt på tre låter.
Må ha overflatisk lytting på fler låter. Ser at det er fler på youtube. Kanskje det er noe på spottify også.
Kan ikke vende tommelen ned etter overflatisk lytt på tre låter.
slapp og på skrå nedover er ikke uvanlig når man drar på åraDet kan jo f.eks. bli en slapp tommel. Svakt på skrå oppover. Eller nedover.selvsagt ikke men kommer tomlen nedover.....Kan ikke vende tommelen ned etter overflatisk lytt på tre låter.
en skælk ukegammelt halvfrossent brød og en kopp lunkent vann til frokost. Det er en super start på enhvers dagJeg er oppdratt i nøysomhet. Nærmest pietistisk.Du spiller den nå? imponerende god til å ta vare på plater du
Noe av min dyrebare tid er brukt til og gjøre dette. Stay Bob!Kan ikke vende tommelen ned etter overflatisk lytt på tre låter.
gå på spotify, søk på "searching for sugar man".
soundtracket fra filmen, med et utvalg av sixtos låter.
jeg er hekta!
bob go home!
mmmmmm....skælk....en skælk ukegammelt halvfrossent brød og en kopp lunkent vann til frokost. Det er en super start på enhvers dagJeg er oppdratt i nøysomhet. Nærmest pietistisk.Du spiller den nå? imponerende god til å ta vare på plater du
en skælk ukegammelt halvfrossent brød og en kopp lunkent vann til frokost. Det er en super start på enhvers dagJeg er oppdratt i nøysomhet. Nærmest pietistisk.Du spiller den nå? imponerende god til å ta vare på plater du