Jernvilje.Gratulerer Rolf. En ny merkedag i desember, bare noen dager før sola snur.
Jernviljen din er imponerende.
Jeg har pensjonert meg. Yngre krefter får overta.Starter herved folkebevegelsen "Rozzy på veien - i audiofiliens og musikkens tjeneste"
Krefter er ikke det viktigste her; erfaring, sluhet, menneskekunnskap, historie og ikke minste sosial/audiofil intelligens er mye viktigere, og den cocktailen av egenskaper er det nesten bare du som besitter! You can't keep a good man down! Dessuten, som pensjonist har man da all verdens tid...?? Eller.. kanskje du har slengt deg på sånne geriatrisjekketurer, med surströmming & fläskåk til Strømstad, Ullturer med buss etc.?? Seiler vannet tynt mellom Strømstad og Sandefjord?Jeg har pensjonert meg. Yngre krefter får overta.Starter herved folkebevegelsen "Rozzy på veien - i audiofiliens og musikkens tjeneste"
Må da fins noe sånt?
Jernvilje er tingen Rozzy, i motsetning til jernlunge.....Jernvilje.Gratulerer Rolf. En ny merkedag i desember, bare noen dager før sola snur.
Et imponerende ord.
Nettopp, sånn er det.Det er veldig imponerende Rozzy, gratulerer! - og så Jan da, det der måtte jeg lese to ganger, flott Jan!
Jernvilje er tingen Rozzy, i motsetning til jernlunge.....Jernvilje.Gratulerer Rolf. En ny merkedag i desember, bare noen dager før sola snur.
Et imponerende ord.
/ Morten
Er audiofil intelligens ein av dei sosiale intelligensane?Krefter er ikke det viktigste her; erfaring, sluhet, menneskekunnskap, historie og ikke minste sosial/audiofil intelligens er mye viktigere, og den cocktailen av egenskaper er det nesten bare du som besitter! You can't keep a good man down! Dessuten, som pensjonist har man da all verdens tid...?? Eller.. kanskje du har slengt deg på sånne geriatrisjekketurer, med surströmming & fläskåk til Strømstad, Ullturer med buss etc.?? Seiler vannet tynt mellom Strømstad og Sandefjord?Jeg har pensjonert meg. Yngre krefter får overta.Starter herved folkebevegelsen "Rozzy på veien - i audiofiliens og musikkens tjeneste"
Må da fins noe sånt?
Det er nå et fint uttrykk ihvertfall. Men jeg tror kanskje det er mer en usosial intelligens.Er audiofil intelligens ein av dei sosiale intelligensane?Krefter er ikke det viktigste her; erfaring, sluhet, menneskekunnskap, historie og ikke minste sosial/audiofil intelligens er mye viktigere, og den cocktailen av egenskaper er det nesten bare du som besitter! You can't keep a good man down! Dessuten, som pensjonist har man da all verdens tid...?? Eller.. kanskje du har slengt deg på sånne geriatrisjekketurer, med surströmming & fläskåk til Strømstad, Ullturer med buss etc.?? Seiler vannet tynt mellom Strømstad og Sandefjord?Jeg har pensjonert meg. Yngre krefter får overta.Starter herved folkebevegelsen "Rozzy på veien - i audiofiliens og musikkens tjeneste"
Må da fins noe sånt?
Det er nå et fint uttrykk ihvertfall. Men jeg tror kanskje det er mer en usosial intelligens.Er audiofil intelligens ein av dei sosiale intelligensane?Krefter er ikke det viktigste her; erfaring, sluhet, menneskekunnskap, historie og ikke minste sosial/audiofil intelligens er mye viktigere, og den cocktailen av egenskaper er det nesten bare du som besitter! You can't keep a good man down! Dessuten, som pensjonist har man da all verdens tid...?? Eller.. kanskje du har slengt deg på sånne geriatrisjekketurer, med surströmming & fläskåk til Strømstad, Ullturer med buss etc.?? Seiler vannet tynt mellom Strømstad og Sandefjord?Jeg har pensjonert meg. Yngre krefter får overta.Starter herved folkebevegelsen "Rozzy på veien - i audiofiliens og musikkens tjeneste"
Må da fins noe sånt?
Ha ha, ja - det var ordet "habegjærspiral" som formet seg i hodet mitt, og intelligens er vel ikke nødvendigvis innblandet der?Hadde det bare kun vært kalt "intelligens"... Enkelte ganger det er kun basale behov innen denne hobbyen... For å si det slik, Audiofili er dessto høyere oppe i Maslows behovspyramide dessto lavere intelligens en råder over..
Hehe Morten...Tviler på det dessverreHa ha, ja - det var ordet "habegjærspiral" som formet seg i hodet mitt, og intelligens er vel ikke nødvendigvis innblandet der?Hadde det bare kun vært kalt "intelligens"... Enkelte ganger det er kun basale behov innen denne hobbyen... For å si det slik, Audiofili er dessto høyere oppe i Maslows behovspyramide dessto lavere intelligens en råder over..
/ Morten
Ja nettopp. Er jo det jeg sier jo.Det er da som værste FAEN at alt skal vri,vrenges, tygges på og spyttes ut igjen av utsagn.... audiofil intelligens (c) Sluket er rett og slett ikke annet en evne til å forstå hva som er vesentlig i denne hobbyen; evnen til å skille snørr og barter i alt utstyrskaoset, parret med en porsjon anstendighet når man pleier omgang med likestilte i den hensikt å utveklse erfaringer og omtale utstyr og gjengivelse på generell basis.
Tvert imot - du har så lang iår falt INN i det sosiale.... men du har fortsatt noen dager igjen til å pleie en eventuell audioeremitt-fase.falt ut på sosial jeg.....
Det ordet fikk meg til å tenke på Steen Duelund.audioeremitt
Nei.Hørte du noe forskjell med/uten juletre?
GOD JUL Rolf!