Takk. Jeg skulle gjerne vært der. Men min eldste sønn kom til town i går, og da måtte jeg være hjemme.igratulerer med dagen Sir Rozzy.
synd du ikke var her i går. Dypt savnet.
Det syns jeg så absolutt.Takk. Jeg skulle gjerne vært der. Men min eldste sønn kom til town i går, og da måtte jeg være hjemme.igratulerer med dagen Sir Rozzy.
Men fler anledninger vil by seg håper jeg.
Ellers så syns jeg, og fler med meg at alliansen burde sadle opp for Østfoldtur en gang iblandt også.
Ikke sant JanR?
Takk for det Vermin.Gratulerer med dagen rozzy!
Kake til frokost er liksom ikke meg. Svart kaffe derimot. Det sklir ned en kanne Zoega.Det syns jeg så absolutt.Takk. Jeg skulle gjerne vært der. Men min eldste sønn kom til town i går, og da måtte jeg være hjemme.igratulerer med dagen Sir Rozzy.
Ellers så syns jeg, og fler med meg at alliansen burde sadle opp for Østfoldtur en gang iblandt også.
Ikke sant JanR?
Sjekket km telleren i går og det er, utrolig nok, like langt herfra til oslo som det er fra oslo til hit.
ps: fått bursdagskake eller ble det noen skiver kanskje ?
/jan
Den er jævlig god. Regner med det er samme sort som jeg fikk forgårs ?Kake til frokost er liksom ikke meg. Svart kaffe derimot. Det sklir ned en kanne Zoega.Det syns jeg så absolutt.Takk. Jeg skulle gjerne vært der. Men min eldste sønn kom til town i går, og da måtte jeg være hjemme.igratulerer med dagen Sir Rozzy.
Ikke sant JanR?
Sjekket km telleren i går og det er, utrolig nok, like langt herfra til oslo som det er fra oslo til hit.
/jan
Samme kaffen ja.Den er jævlig god. Regner med det er samme sort som jeg fikk forgårs ?Kake til frokost er liksom ikke meg. Svart kaffe derimot. Det sklir ned en kanne Zoega.Det syns jeg så absolutt.Takk. Jeg skulle gjerne vært der. Men min eldste sønn kom til town i går, og da måtte jeg være hjemme.igratulerer med dagen Sir Rozzy.
Ikke sant JanR?
/jan
Og sant, kake er kanskje ikke frokost akkurat.
Blitt noe musikk (gaver) på deg i dag da ?
/jan
Takker så meget.Gratulere så mye med dagen
Takk takk. Er kaffen og musikken bra er det meste bra.Grattis herifra også.
PS: liker både kaffe- og musikksmaken din.
Takk for det.Gratulerer!
Takk til deg for det.Gratulerer så mye med dagen din.
Takk Lagga. Og du vet i min alder kan jeg ha bursda over alt.Hællemåne, harru bursda' her og!!!!!!
Vis vedlegget 166390
For å gjenta meg sjøl; have a good one Rozzy! Vis vedlegget 166391
Bursda'hilsen fra Lagga
Godt og være halvferdig mener du?gratulerer med dagen, rozzy!
stas å ha kommet seg halvveis gjennom livet, tenker jeg.
Takker så meget.Gratulerer med dagen.