Takk for det.Grattis med ny amp Fozzy
mvh
Takk for det.Grattis med ny amp Fozzy
mvh
Viktig med match. Husker når Jan R og du var innom meg i Ørje. Stolt skulle Bryston dac spille flott og fjongt. Jan hadde med den lille skranglete Audio Note dac som han eide... Enkelt sagt, den grusa Bryston i samspill med 300B og sølvsnorer til kabler..Eller, den matcha ikke.
Jeg har noen svake erindringer om det der. Men ellers var det et hyggelig besøk.Viktig med match. Husker når Jan R og du var innom meg i Ørje. Stolt skulle Bryston dac spille flott og fjongt. Jan hadde med den lille skranglete Audio Note dac som han eide... Enkelt sagt, den grusa Bryston i samspill med 300B og sølvsnorer til kabler..
Jeg fant en gammel plate fra 1978 her. Gong. Vis vedlegget 652123
Har sett etter den på Spotify. Virker ikke som den er der.Enig. Siste platen til Drive-By Truckers er knallgod.
En annen utgivelse fra 2020 som jeg synes er veldig bra. Du kan jo teste den hvis du gidder.
Vis vedlegget 652203
Endelig en bra ting med TidalHar sett etter den på Spotify. Virker ikke som den er der.
Nja...Det var vel min ombygde Audio Note 3 dac tenker jeg. Var der jeg også...Viktig med match. Husker når Jan R og du var innom meg i Ørje. Stolt skulle Bryston dac spille flott og fjongt. Jan hadde med den lille skranglete Audio Note dac som han eide... Enkelt sagt, den grusa Bryston i samspill med 300B og sølvsnorer til kabler..
Mener den kom etterpå... Og at forskjellen ikke ble noe mindre...Nja...Det var vel min ombygde Audio Note 3 dac tenker jeg. Var der jeg også...
Selvfølgelig.Hver dag er en Dylandag!
Takk for det. Rør eller ikke. Musikken er her og låter fremdeles bra syns jeg.Hmm...Ingen rør... En får trøste seg med at vedlikehold sikkert blir litt enklere...Men at dette har økt sjarm, vil jeg ikke si... .. Men det er musikken som teller, til slutt.. Nok rør, ha en fin dag ozzy