Guida Gruvetur.
Ser utvilsomt bedre ut enn før, men skrifta i displayet burde vært svart spør du meg!
Ser utvilsomt bedre ut enn før, men skrifta i displayet burde vært svart spør du meg!
Så lenge den er lesbar er det ett løftContinuo skrev:Ser utvilsomt bedre ut enn før, men skrifta i displayet burde vært svart spør du meg!
Alt vel her ja. Bastarden spiller som skulle den aldri gjort noe annet. Virker nok som den er innspilt nå. Har ikke skjedd noen forandringer de siste dagene ihvertfall.JanR skrev:Alt vel i gruva ?
Pre har løsnet og vinylen låter så bra som aldri før ?
Noen store forskjeller etter at Abe var inne til "sjekk" ?
/jan
Akkurat.RoDa skrev:650-700 bredde er glimrende.
For stående bilder bør man begrense seg til ca 500-600.
Ozzy behersker helt klart dette, et langt liv gir gode muligheter til å tilegne seg kunnskap.
R
Kabeltesting ? Her ? Nytt for meg.JanR skrev:Ble det noe av den turen til Halden og kabel "testing" foresten RoDa ?
/jan
Hehe.rolfozzy skrev:Kabeltesting ? Her ? Nytt for meg.JanR skrev:Ble det noe av den turen til Halden og kabel "testing" foresten RoDa ?
/jan
Men Halden er en stor by. Kan ha vært hos noen andre.
Særp er vel en del av Haldens omegn forresten.
Her går det på Audioquest. Så kabler i hus kan du vel si jeg har. De gjør jobben sin de, hører ikke så mye til de.JanR skrev:Hehe.rolfozzy skrev:Kabeltesting ? Her ? Nytt for meg.JanR skrev:Ble det noe av den turen til Halden og kabel "testing" foresten RoDa ?
/jan
Men Halden er en stor by. Kan ha vært hos noen andre.
Særp er vel en del av Haldens omegn forresten.
Hørte rykter om at det skulle komme folk nordfra i fylket med coanda kabel/kabler eller hva det nå var.
Vi får vel bare vente og se
Fått ht kabler i hus ennå rozzy ?
/jan
Vi tar oss en tur så snart rozzy mener at Benz er verdt å låne ørene til. Skal vel ha noen timer på seg først.Mbare skrev:Eg er no mest spent på kossen den PU'en høres ut, eg da. Kabler og sånt er det vel alltids tid og rom for å gjøre nokka med når den tida er rett.
rozzy sine er Solhaug GT MK I.tore_v1 skrev:Whistler? Jeg trodde det var Solhaug-kabler det gikk i der nede.
Pene var de i alle fall..
Er vel heller riia innstillingene som bestemmer gain.rolfozzy skrev:Det er kan det virke som, for meg, en meget lovende pu, uinnspilt som den er. Hvis 40 timers innspilling er riktig som Benz oppgir, er det ca. 33 timer igjen.
Men det er høy gain med den.
RIIA ja. Det var jo det jeg prøvde og forklare. :JanR skrev:Er vel heller riia innstillingene som bestemmer gain.rolfozzy skrev:Det er kan det virke som, for meg, en meget lovende pu, uinnspilt som den er. Hvis 40 timers innspilling er riktig som Benz oppgir, er det ca. 33 timer igjen.
Merket det godt her når jeg prøvde å stille inn MC riia i EC3.
Skal uansett bli morro å få høre den
Den er vel innspilt til fredag da, senest 8)
/jan
Bare jeg som er vanskeligrolfozzy skrev:RIIA ja. Det var jo det jeg prøvde og forklare. :JanR skrev:Er vel heller riia innstillingene som bestemmer gain.rolfozzy skrev:Det er kan det virke som, for meg, en meget lovende pu, uinnspilt som den er. Hvis 40 timers innspilling er riktig som Benz oppgir, er det ca. 33 timer igjen.
Merket det godt her når jeg prøvde å stille inn MC riia i EC3.
Skal uansett bli morro å få høre den
Den er vel innspilt til fredag da, senest 8)
/jan;D
Hehe du har blitt "benz'd"rolfozzy skrev:Min Benz 2L har fått ca. 30 timer nå. Jeg er fornøyd med den, og skal nok greit holde ut de resterende timer før den har gjort sitt også.![]()
Slett ikke umulig. ;DJanR skrev:Hehe du har blitt "benz'd"rolfozzy skrev:Min Benz 2L har fått ca. 30 timer nå. Jeg er fornøyd med den, og skal nok greit holde ut de resterende timer før den har gjort sitt også.![]()
/jan
Nei du har ikke vært her etter den kom i hus.JanR skrev:Navnet så/hørtes kjent ut.
Har jeg hørt den hos deg ?
/jan
Svarte, er jo ikke så lenge siden jeg var bortom.rolfozzy skrev:Nei du har ikke vært her etter den kom i hus.JanR skrev:Navnet så/hørtes kjent ut.
Har jeg hørt den hos deg ?
/jan
Nei. Hu synger som ei kråke. I tillegg er stemmen gjemt i en vegg av musikkgrøt.RoDa skrev:Kan denne bifile norskættede skjønnheten også synge??
Du får ta vel imot brødrene når de kommer, Rolf!
R
Psssss... Den fikk vel bare bank av RAKK og nå skal du finne på en unnskyldning....? ;D ;D ;Drolfozzy skrev:Men hva faen !!!
Det låt jo så tynt, pistrete og noe helt annet enn jeg er vant til fra den. Hva i alle deger kan det være. Mislykka oppgradering ? Ikke bra, så langt derifra.
Eller hørte de den med RAKK ?RoDa skrev:Psssss... Den fikk vel bare bank av RAKK og nå skal du finne på en unnskyldning....? ;D ;D ;Drolfozzy skrev:Men hva faen !!!
Det låt jo så tynt, pistrete og noe helt annet enn jeg er vant til fra den. Hva i alle deger kan det være. Mislykka oppgradering ? Ikke bra, så langt derifra.
R