Du skulle ha kjøpt de. Men det er aldri for sent.ErosLoveking skrev:se der ja.
keep ´em coming
Ikke lenge siden jeg sto med et par av de der mellom henda, og vurderte å kjøpe de.
Rod Stewart blir nok ofte neglisjert pg.a hans mer kjente sider med kvinner, vin og mindre sang. Synd, for han har en utrolig fet vokal til tider.
Denne cd-boksen samler de fem første platene til Rod (klassikere alle sammen) for en billig penge.ErosLoveking skrev:se der ja.
keep ´em coming
Ikke lenge siden jeg sto med et par av de der mellom henda, og vurderte å kjøpe de.
Rod Stewart blir nok ofte neglisjert pg.a hans mer kjente sider med kvinner, vin og mindre sang. Synd, for han har en utrolig fet vokal til tider.
Hehe alt som mangler ja, ikke uenig65finger skrev:Det eneste jeg syntes er snodig er at det fortsatt ikke er en grill og et kjøleskap på det gedigne badet ;D
Den falt i smak ja.65finger skrev:Glemte å nevne en jævlig god eplekake. respekt til fru Rolfozzy for den
Hehehe.rolfozzy skrev:Den falt i smak ja.65finger skrev:Glemte å nevne en jævlig god eplekake. respekt til fru Rolfozzy for den
Må ikke bli så mye skryt av baksten hennes at jeg ikke kan ha folk på Mariekjeks her mer. ;D
Med sjokoladerekk finner fort en bunke veien til nebbet ;D Kaka knuser mariekjeksen i en blindtestrolfozzy skrev:Den falt i smak ja.65finger skrev:Glemte å nevne en jævlig god eplekake. respekt til fru Rolfozzy for den
Må ikke bli så mye skryt av baksten hennes at jeg ikke kan ha folk på Mariekjeks her mer. ;D
Som i akkurat nå, og ikke nødvendigvis i morra?rolfozzy skrev:Jeg er nå fornøyd ihvertfall nå.
;DRoDa skrev:Som i akkurat nå, og ikke nødvendigvis i morra?rolfozzy skrev:Jeg er nå fornøyd ihvertfall nå.
Greit å ta forbehold ;D ;D ;D
Det er du nok, det er vel så langt som denne rekker det?rolfozzy skrev:Jeg er 100% sikker på at jeg er fornøyd uoverskuelig langt inn i fremtiden.![]()
Du er nesevis, Roda. ;DRoDa skrev:Det er du nok, det er vel så langt som denne rekker det?rolfozzy skrev:Jeg er 100% sikker på at jeg er fornøyd uoverskuelig langt inn i fremtiden.![]()
;D ;D
Happy bør du være, låter flott hos deg! 8)
R
Word!rolfozzy skrev:For min del har det starta med musikken, og da skal det jaggu avsluttes med det også.
Hører denne nå for første gang, ganske så knall!rolfozzy skrev:Vi spilte Rough - Kevin Coyne på vinyl først. En fantastisk liveplate.
Og til Halden er det enda dyrere. ;DBrasse skrev:Kommer nedom gruva en gang om ikkje så alt for lenge - måtte avbryte visitten i går, men kommer sterkt igjen!
Hadde vært kjekt med bil, 360 kr tur retur med tog til Sarps - kan fly til syden for den prisen ;D
Kobla opp Forte altså?Mbare skrev:Litt billigere til Fr.stad, da. Så du kan jo begynne med å komme hit? 8)
Næh. Tar tid, det her.RoDa skrev:Kobla opp Forte altså?Mbare skrev:Litt billigere til Fr.stad, da. Så du kan jo begynne med å komme hit? 8)![]()
Skal du ikke bare bruke de som sub?Mbare skrev:Næh. Tar tid, det her.RoDa skrev:Kobla opp Forte altså?Mbare skrev:Litt billigere til Fr.stad, da. Så du kan jo begynne med å komme hit? 8)![]()
Hehe, ja det er du som må fjerne det!rolfozzy skrev:Der fikk du jaggu avslørt mye støv, JanOlav.
Jeg får ta en runde med strutsefjæra.JanOlav skrev:Hehe, ja det er du som må fjerne det!rolfozzy skrev:Der fikk du jaggu avslørt mye støv, JanOlav.![]()
Helt greit det, jeg er jo en støvandes kar!rolfozzy skrev:Jeg får ta en runde med strutsefjæra.JanOlav skrev:Hehe, ja det er du som må fjerne det!rolfozzy skrev:Der fikk du jaggu avslørt mye støv, JanOlav.![]()
Takk for hjelpa. ;D
Hva var best synes du?C. Alshus skrev:Hei og takk for fabelaktig eplekake. Musikken gjorde seg ikke bort den heller.![]()
Å det var da så lite. ;DC. Alshus skrev:Hei og takk for fabelaktig eplekake. Musikken gjorde seg ikke bort den heller.![]()