|
Musikk hører til.RoDa skrev:Faen er dette? You Tube hjørnet??
Nei Rolf, på tide å bytte noe utstyr snart?
R
Kanskje ta skrittet helt ut og bytte kjønn også da?65finger skrev:nye tøfler i rosa bør du absolutt bytte til
At det kom fra deg kom ikke som noen stor overraskelse :65finger skrev:nye tøfler i rosa bør du absolutt bytte til
Tenkte jeg det ikke..... :rolfozzy skrev:Musikk hører til for å lytte til utstyr!RoDa skrev:Faen er dette? You Tube hjørnet??
R
Noe som trenger og byttes ut her!
neigudforby. rosa morgenkåpe og pipe! NEIVETDUHVArolfozzy skrev:Kanskje ta skrittet helt ut og bytte kjønn også da?65finger skrev:nye tøfler i rosa bør du absolutt bytte til
RoDa skrev:Tenkte jeg det ikke..... :rolfozzy skrev:Musikk hører til for å lytte til utstyr!RoDa skrev:Faen er dette? You Tube hjørnet??
R
Noe som trenger og byttes ut her!:
R
;D ;D
Tror det kan bli riktig sexy det der. Jeg må la tanken modne seg noe mer.65finger skrev:neigudforby. rosa morgenkåpe og pipe! NEIVETDUHVArolfozzy skrev:Kanskje ta skrittet helt ut og bytte kjønn også da?65finger skrev:nye tøfler i rosa bør du absolutt bytte til
Hehe kongebilderolfozzy skrev:Tror det kan bli riktig sexy det der. Jeg må la tanken modne seg noe mer.65finger skrev:neigudforby. rosa morgenkåpe og pipe! NEIVETDUHVArolfozzy skrev:Kanskje ta skrittet helt ut og bytte kjønn også da?65finger skrev:nye tøfler i rosa bør du absolutt bytte til
![]()
R.Solhaug skrev:Du kom deg vel hjem i natt? Nok et vellykket møte I Halden Vinylklubb, og for første(!) gang slapp ozzy å kjøre sjøl. Det åpna for en Bangla(Indisk pils) på Butts 8)
paparazzibilde følger:
Hehe stå på Amund.pang skrev:DUSTER
Rolf var vennlig imøtekommende i all diskusjon og en av de få som har litt peiling.
Så DERE vet det.
Amund som også var der
Uff ja, hvor skal det ende.pang skrev:Selvfølgelig , åssen skal en overleve i det miljøet her uten kraftuttrykk. Kabelidioter og svenskehøyttalere blant annet.
Amund
pang skrev:DUSTER
Rolf var vennlig imøtekommende i all diskusjon og en av de få som har litt peiling.
Så DERE vet det.
Amund som også var der
Ikke kast det før du får målt det Rolf....syntes timeantallet er meget bra , om du har fått det til å holde så lenge....er det Mullard gz37 du har erstattet med ett nytt ( eller noe annet..)rolfozzy skrev:Her har det vært folk ser jeg.
Bare hyggelig det.
Men nå skal jeg fortelle noe rart. Jeg har vært litt sånn småmisfornøyd med lyden i Gruva noen uker nå. Har spilt litt, hva skal jeg si, daft og dynamikkfattig syns jeg. Men det har vel kommet sånn gradvis, omtrent som hvis clutchen på bilen blir dårlig. Merker ikke så mye før det er i orden.
Men ikveld har jeg bytta rør i PSU,n. Og nå er jeg der jeg vil være.
Hvis jeg ikke innbiller meg hele greia da. Men det gjør jeg nok ikke.
4-5000 timer på likeretterrøret har det vært. Trodde vel egentlig levetiden skulle være lenger.....men, men.
Sånn kan det gå.
Nei det blir liggende her til det blir målt.ssm skrev:Ikke kast det før du får målt det Rolf....syntes timeantallet er meget bra , om du har fått det til å holde så lenge....er det Mullard gz37 du har erstattet med ett nytt ( eller noe annet..)rolfozzy skrev:Her har det vært folk ser jeg.
Bare hyggelig det.
Men nå skal jeg fortelle noe rart. Jeg har vært litt sånn småmisfornøyd med lyden i Gruva noen uker nå. Har spilt litt, hva skal jeg si, daft og dynamikkfattig syns jeg. Men det har vel kommet sånn gradvis, omtrent som hvis clutchen på bilen blir dårlig. Merker ikke så mye før det er i orden.
Men ikveld har jeg bytta rør i PSU,n. Og nå er jeg der jeg vil være.
Hvis jeg ikke innbiller meg hele greia da. Men det gjør jeg nok ikke.
4-5000 timer på likeretterrøret har det vært. Trodde vel egentlig levetiden skulle være lenger.....men, men.
Sånn kan det gå.
Espen
Nyttig og vite. Det er vel 2-3 år jeg har brukt det. Husker ikke så veldig nøye.BHO skrev:CV er betegnelsen for militære rør i UK.
Det er kun Mullard som har produsert GZ37/CV378......vel så har Golden Dragon produsert noen nå i nyere tid, men disse er da også tydelig merket med Golden Dragon.
GZ 37 kan måle helt topp i en årrekke, men lydmessig faller de gjerne etter et par-3 år.
Sånn....da vet dere det. 8)
Er vel 2 år ja, mener jeg å huske.rolfozzy skrev:Nyttig og vite. Det er vel 2-3 år jeg har brukt det. Husker ikke så veldig nøye.BHO skrev:CV er betegnelsen for militære rør i UK.
Det er kun Mullard som har produsert GZ37/CV378......vel så har Golden Dragon produsert noen nå i nyere tid, men disse er da også tydelig merket med Golden Dragon.
GZ 37 kan måle helt topp i en årrekke, men lydmessig faller de gjerne etter et par-3 år.
Kan det være 2 år nå i høst som BP PSU kom i hus tro.
Etter fintenking så har jeg nok hatt Border Patrolen i 3 år.JanR skrev:Er vel 2 år ja, mener jeg å huske.rolfozzy skrev:Nyttig og vite. Det er vel 2-3 år jeg har brukt det. Husker ikke så veldig nøye.BHO skrev:CV er betegnelsen for militære rør i UK.
Kan det være 2 år nå i høst som BP PSU kom i hus tro.
Greit å ha noen rør liggende på lur sånn fall i fall
/jan
Det har jo tatt litt tid da. ;DJanR skrev:Fader tiden flyr da.
Ikke værst at du oppdaget at røret var på "vei ned"
Ikke alltid like lett har jeg opplevd her hjemme. Men venner seg, på en måte, og rør bråstopper ikke å virke.
Godt du fant ut av det
/jan
Men nå er det bare glede å sporerolfozzy skrev:Det har jo tatt litt tid da. ;DJanR skrev:Fader tiden flyr da.
Ikke værst at du oppdaget at røret var på "vei ned"
Ikke alltid like lett har jeg opplevd her hjemme. Men venner seg, på en måte, og rør bråstopper ikke å virke.
Godt du fant ut av det
/jan
Vanskelig og si hvor lenge lyden har vært litt haltende. Men noen uker har det nok vært, kanskje enda litt mer.
Er det et savn. Jeg må fornye meg litt vel. ;DJanOlav skrev:Nei faen Rolf, har du kutta ut selvportrettet på profilbildet ditt?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ikke mye å bekymre seg forBHO skrev:Det eneste som bekymrer litt er at mariekjeks ser ut til å være strøket fra menyen i Tistedalen... ;D
Nei ikke du store omveltningene her i Gruva. Så lenge alt fungerer som det skal, er det bare og lene seg langt bakover og la musikken fylle rommet og hue.BHO skrev:Jøss.....her har det vært stille lenge.
Men siden jeg var på gruvebesøk i går, så kan jeg med sikkerhet si at det er liv i gruva framleis og at lyden er ivaretatt på beste måte.
Sånn sett så har jeg ingen kaniner å trekke ut av hatten......ingen grunn til å forandre et "winning team" 8)
Det eneste som bekymrer litt er at mariekjeks ser ut til å være strøket fra menyen i Tistedalen... ;D
Nå var det fersk kaffe og kanelsnurrer (eller hva det kalles :) som ble servert, og etter en liten ekspedisjon over Svinesund vanket det pizza og. En fin dag i Halden.
Takker Rolf for gjestfriheten.........og jeg vil tro du nok en gang kan gå vinter`n trygt i møte. Takk for Dylan box`n og.![]()
Du er min spesielle mariekjeksgjest vet du. Og da blir den henta fram igjen. ;DJanR skrev:Ikke mye å bekymre seg forBHO skrev:Det eneste som bekymrer litt er at mariekjeks ser ut til å være strøket fra menyen i Tistedalen... ;D
/jan
rolfozzy skrev:Du er min spesielle mariekjeksgjest vet du. Og da blir den henta fram igjen. ;D