Kjøper denrolfozzy skrev:Her er ihvertfall Svenne. Det holder det, Jan.
Moro å høre..rolfozzy skrev:Med PSU levert på et verksted som bare har to åpningsdager i uka så vil det vel ta litt tid.65finger skrev:Gamuten jobber livet av seg uten velfortjente pauser for tiden? Håper PSU snart er reparert og klar til innsats
Så Gamuten må dra lasset på egenhånd nå. Den gjør jo den jobben greit da. Og jeg får hørt mye musikk jeg ikke har hørt på en stund.
Har merka meg en del som jeg bare har spilt igjenom før de er blitt satt i hylla og glemt. Egentlig er det mye bra blant de.
Kan være litt ymse det der med hva som blir døgnfluer.Blomsterkjell skrev:Moro å høre..rolfozzy skrev:Med PSU levert på et verksted som bare har to åpningsdager i uka så vil det vel ta litt tid.65finger skrev:Gamuten jobber livet av seg uten velfortjente pauser for tiden? Håper PSU snart er reparert og klar til innsats
Så Gamuten må dra lasset på egenhånd nå. Den gjør jo den jobben greit da. Og jeg får hørt mye musikk jeg ikke har hørt på en stund.
Har merka meg en del som jeg bare har spilt igjenom før de er blitt satt i hylla og glemt. Egentlig er det mye bra blant de.
Syns musikk som svinger umiddelbart lett blir døgnfluer..
Syns det er greit å la nye artister "spilles inn" i bakgrunn først..
Jo, seff finnes det unntak, som med alt annetrolfozzy skrev:Kan være litt ymse det der med hva som blir døgnfluer.Blomsterkjell skrev:Moro å høre..rolfozzy skrev:Med PSU levert på et verksted som bare har to åpningsdager i uka så vil det vel ta litt tid.65finger skrev:Gamuten jobber livet av seg uten velfortjente pauser for tiden? Håper PSU snart er reparert og klar til innsats
Syns musikk som svinger umiddelbart, lett blir døgnfluer..
Syns det er greit å la nye artister "spilles inn" i bakgrunn først..
Eksempler på musikk som sitter med en gang, og som fortsetter og sitte: Dylan, Stones og Beatles.
det er vi enig om!Blomsterkjell skrev:Veldig mye gammelt som er bra..
Juksepave ;D65finger skrev:det er vi enig om!Blomsterkjell skrev:Veldig mye gammelt som er bra..
rolfozzy skrev:Heavyballader?!
Menn med balla i klem som skriker seg opp i crescendo. En sjanger jeg kan greie meg godt uten. Scorpions er vel et skrekkeksempel.
rolfozzy skrev:Faen !!!![]()
Jeg banna enda mere og høyere men skrev ikke noe her.R.S. skrev:rolfozzy skrev:Faen !!!![]()
Hmm, du likte vel ikke Ivan så dårlig; ulykke i gruva??
Mvh. RS
Neida.Rebroff er kurant han.JanR skrev:Jeg banna enda mere og høyere men skrev ikke noe her.R.S. skrev:rolfozzy skrev:Faen !!!![]()
Hmm, du likte vel ikke Ivan så dårlig; ulykke i gruva??
Mvh. RS
rozzy:
Antar "fan" gjelder psu ???
/jan
Ahhh, pokker'n :-\rolfozzy skrev:Ringte verkstedet i går for og høre åssen vi lå an. Delene er ikke kommet, og neste uke skal han ha ferie. Akkja.
Stereo? Ække det litt for fancy da? ;Drolfozzy skrev:Nettopp.
Kanskje jeg skulle by på denne jeg fant på Tradera imens. Startpris 136,- SEK.
![]()
Det er jo maken til min første platespiller tilbake i 1957.
Nåja. Er vel heller motsatt. Det var med denne det starta.BHO skrev:Ikke akkurat "hi-end"......mere sånn der at enden er nær. ;D
Helt sikkert. Men dengang var cdspiller sience-fiction. Ikke engang kassettspillern var født.BHO skrev:men i dag da mann.....selv den jævligste cd-spiller er antagelig helt på høyden. ;D
Neste blir vel at du har kjøpt en Dual :rolfozzy skrev:Oh yeah!JanR skrev:Shure jo, din favo pu.
/jan
Nånå. Sakte i svingene nå. ;DJanR skrev:Neste blir vel at du har kjøpt en Dual :rolfozzy skrev:Oh yeah!JanR skrev:Shure jo, din favo pu.
/jan
/jan
Tja. Jeg er nå fornøyd med cdlyden her jeg. En del brukbar musikk på cd har jeg også.JanR skrev:Etter å hørt på cd i dagesvis vil jeg tro det var ett løft ja
/jan