Fremdeles hos electrolegen, så her går det i cd om dagen.Jazzy skrev:Her må det handles forstår jeg. dette var dritbra Rolf!
Hvordan går det med strømforsyninga?
/Trond
Ny sak eller noe du har hatt på loftet?Jazzy skrev:Ok
Har gjort plass til vinylriggen. På tide nå. :
/Trond
Gammelt ræl kan få en ny vår det.Jazzy skrev:Her holder vi oss til budsjettet, så det blir å teste ut noe gammelt ræl. :
/Trond
Satser på det!rolfozzy skrev:Gammelt ræl kan få en ny vår det.
Du får svinge en tur over så skal du få litt vinyl lyd i ørene igjen.rolfozzy skrev:Jazzy skrev:Her må det handles forstår jeg. dette var dritbra Rolf!
/Trond
Blir vel neppe ferdig før påske.
Du er syk.JanR skrev:Du får svinge en tur over så skal du få litt vinyl lyd i ørene igjen.rolfozzy skrev:Jazzy skrev:Her må det handles forstår jeg. dette var dritbra Rolf!
/Trond
Blir vel neppe ferdig før påske.
Sette av en dag til helgen ?
/jan
1 pr. dag.65finger skrev:Vinylplatene snurrer så øra flagrer i gruva
Ok så det er ikke HELT på nivå med den vanlige snurreren. Håper du snart får hjem PSUen i god formrolfozzy skrev:1 pr. dag.65finger skrev:Vinylplatene snurrer så øra flagrer i gruva
Nei den er nok ikke helt på nivå med den vanlige nei. Tror ikke den platespillern er lagd som kan komme på det nivået.65finger skrev:Ok så det er ikke HELT på nivå med den vanlige snurreren. Håper du snart får hjem PSUen i god formrolfozzy skrev:1 pr. dag.65finger skrev:Vinylplatene snurrer så øra flagrer i gruva
Glemte å få med "hjemme hos meg"rolfozzy skrev:Jeg har ihvertfall ikke hørt noen bedre.
Aldri vært helt frisk.rolfozzy skrev:Du er syk.
Ok. Kan slenge på det for høflighetens skyld da.JanR skrev:Glemte å få med "hjemme hos meg"rolfozzy skrev:Jeg har ihvertfall ikke hørt noen bedre.
/jan
Jeg kommer snart. Muligens til helga, men det er vanskelig og legge planer så langt fram.JanR skrev:Aldri vært helt frisk.rolfozzy skrev:Du er syk.
Er nok i knallform til helgen, men kjære deg skal ikke dra deg ut av godstolen jeg.
/jan
rolfozzy skrev:Nei den er nok ikke helt på nivå med den vanlige nei. Tror ikke den platespillern er lagd som kan komme på det nivået.65finger skrev:Ok så det er ikke HELT på nivå med den vanlige snurreren. Håper du snart får hjem PSUen i god formrolfozzy skrev:1 pr. dag.65finger skrev:Vinylplatene snurrer så øra flagrer i gruva
Jeg har ihvertfall ikke hørt noen bedre.
Regna med at jeg fikk deg til og krype fram her. ;DBånnulka skrev:rolfozzy skrev:Nei den er nok ikke helt på nivå med den vanlige nei. Tror ikke den platespillern er lagd som kan komme på det nivået.65finger skrev:Ok så det er ikke HELT på nivå med den vanlige snurreren. Håper du snart får hjem PSUen i god formrolfozzy skrev:1 pr. dag.65finger skrev:Vinylplatene snurrer så øra flagrer i gruva
Skal være glad du ikke har hørt denne med Jico nåla du Rolf. ;D Vær forsiktig med nålene,de skal jeg ha vet du.
Mvh Roar
rolfozzy skrev:Regna med at jeg fikk deg til og krype fram her. ;DBånnulka skrev:rolfozzy skrev:Nei den er nok ikke helt på nivå med den vanlige nei. Tror ikke den platespillern er lagd som kan komme på det nivået.65finger skrev:Ok så det er ikke HELT på nivå med den vanlige snurreren. Håper du snart får hjem PSUen i god formrolfozzy skrev:1 pr. dag.65finger skrev:Vinylplatene snurrer så øra flagrer i gruva
Skal være glad du ikke har hørt denne med Jico nåla du Rolf. ;D Vær forsiktig med nålene,de skal jeg ha vet du.
Mvh Roar
Jeg har hørt den med Jilconål.
Hehehe, det her svaret ser jeg fram i mot.65finger skrev:hvilket merke og model?
Navnet skjemmer ingen. Men den spiller bra syns jeg. Kontant og fin i bassen. Armen er kanskje det svake punktet her, men det fungerer. Ikke helt på høyde med Systemdeken,men jeg kan godt leve med lyden av denne.JanR skrev:Herved døpt "El Bastardo"
/jan
Gratulerer. Riktig fin å se til ihvertfall.rolfozzy skrev:Og i dag fikk jeg kjøpt en reservespiller av kurant kvalitet.
![]()
Intet nytt fra forrige gang. Fremdeles på verksted. Og reperatøren er på ferie.65finger skrev:Hvordan går det med PSUen til sjefsspilleren?