|
Fin, he?JanR skrev:Begynt i diamant-smugler-bransjen ?
/jan
Javisst. Tre stykker av de tilogmed. To like, og den tredje litt større. Men et par møbelfilter ordna opp i det.65finger skrev:Nydelig stein ;D
Til og begynne med ja. Har du forslag til videre bruk?JanR skrev:Viste det nok, smugle de fra sverige
Skal brukes under, til å begynne med ?
/jan
Kan jo være at de gjør samme nytten over.rolfozzy skrev:Til og begynne med ja. Har du forslag til videre bruk?JanR skrev:Viste det nok, smugle de fra sverige
Skal brukes under, til å begynne med ?
/jan
Julepynt?
Har prøvd de en times tid. Under.
Så bra.rolfozzy skrev:Har helt klart noe for seg disse diamantene. De blir her i Diamantgruva.
Joda. Men egentlig så er dette min subjektive opplevelse. Har bare hørt med og uten diamantene. Og så lenge jeg ikke kan dokumentere dette med målinger så er det vel ikke gyldig hva jeg måtte mene? ;DJanR skrev:Så bra.rolfozzy skrev:Har helt klart noe for seg disse diamantene. De blir her i Diamantgruva.
Ikke noe du vil snakke om ?
/jan
Målebånd og multimeter så er du berget :rolfozzy skrev:Joda. Men egentlig så er dette min subjektive opplevelse. Har bare hørt med og uten diamantene. Og så lenge jeg ikke kan dokumentere dette med målinger så er det vel ikke gyldig hva jeg måtte mene? ;DJanR skrev:Så bra.rolfozzy skrev:Har helt klart noe for seg disse diamantene. De blir her i Diamantgruva.
Ikke noe du vil snakke om ?
/jan
Ikke selfølgelig detrolfozzy skrev:Spissen opp. Selvfølgelig.
Har forsøkt flere ganger, mye tyder på spissen opp etter min erfaring med disse. Tar med en bunke neste gang Jan 8)JanR skrev:Ikke selfølgelig detrolfozzy skrev:Spissen opp. Selvfølgelig.
Siden jeg aldri er på norby blir det neppe diamanter på meg.
/jan
Ikke sikkert det hadde hatt noen effekt hos deg heller. Du bruker jo ekstern DAC. Plasserer du diamantene under Regaen så er det ikke sikkert du merker noe. Og under rørsaker har jeg ikke tro på diamanter. Der er det nok bedre med myk avkobling.JanR skrev:Ikke selfølgelig detrolfozzy skrev:Spissen opp. Selvfølgelig.
/jan
Mest det jeg lurte på, om dere to diamant gutter hadde prøvd begge veier. (ble litt rart det der....)65finger skrev:Har forsøkt flere ganger, mye tyder på spissen opp etter min erfaring med disse. Tar med en bunke neste gang Jan 8)JanR skrev:Ikke selfølgelig detrolfozzy skrev:Spissen opp. Selvfølgelig.
/jan
Det er sant.rolfozzy skrev:Ikke sikkert det hadde hatt noen effekt hos deg heller. Du bruker jo ekstern DAC. Plasserer du diamantene under Regaen så er det ikke sikkert du merker noe. Og under rørsaker har jeg ikke tro på diamanter. Der er det nok bedre med myk avkobling.JanR skrev:Ikke selfølgelig detrolfozzy skrev:Spissen opp. Selvfølgelig.
/jan
Ja. Har som sagt ikke noe tro på de under noe av det andre. Og har jeg ikke tro på det, så går jeg for magefølelsen.JanR skrev:Det er sant.rolfozzy skrev:Ikke sikkert det hadde hatt noen effekt hos deg heller. Du bruker jo ekstern DAC. Plasserer du diamantene under Regaen så er det ikke sikkert du merker noe. Og under rørsaker har jeg ikke tro på diamanter. Der er det nok bedre med myk avkobling.JanR skrev:Ikke selfølgelig detrolfozzy skrev:Spissen opp. Selvfølgelig.
/jan
Kun prøvd under Gamlutten ?
/jan
Bare å dra til nabo byen Jan.JanR skrev:Mest det jeg lurte på, om dere to diamant gutter hadde prøvd begge veier. (ble litt rart det der....)65finger skrev:Har forsøkt flere ganger, mye tyder på spissen opp etter min erfaring med disse. Tar med en bunke neste gang Jan 8)JanR skrev:Ikke selfølgelig detrolfozzy skrev:Spissen opp. Selvfølgelig.
/jan
Nuvel ;D
Finns vel i butikker her i særp i også. Men takk for tilbudet
/jan
Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
det er en rørprerolfozzy skrev:Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
Ikke hvis jeg kan unngå detJanOlav skrev:Bare å dra til nabo byen Jan.
http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=BUTIKER&OPT=GET&KLNR=3333000
Regner med det er Trond sin, prøvde dere under dac også ?65finger skrev:det er en rørprerolfozzy skrev:Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
Nei det var min Hovland. Jeg har ikke prøvd under dac.JanR skrev:Regner med det er Trond sin, prøvde dere under dac også ?65finger skrev:det er en rørprerolfozzy skrev:Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
/jan
65finger hadde vel sin egen. Trond kjøpte en annen. Tror ikke T bruker glasstingene under sin Hovland. Er meningen å "klare" opp i lydbildet tror jeg de har noe for seg, men enig med rolfozzy om at dette ikke bør brukes under rør ting. Det har og vært en diskusjon om "ringing" i gitte resonanser siden diamantene er glass... Og et glass-rack vil en jo ikke ha, men i prinsippet får en jo det hvis en setter alt stæsjet en har på slike diamenter mener jeg..JanR skrev:Regner med det er Trond sin, prøvde dere under dac også ?65finger skrev:det er en rørprerolfozzy skrev:Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
/jan
Oki, så bør det testes under cd spiller først, så evt pre. Rør eller ikke.65finger skrev:Nei det var min Hovland. Jeg har ikke prøvd under dac.JanR skrev:Regner med det er Trond sin, prøvde dere under dac også ?65finger skrev:det er en rørprerolfozzy skrev:Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
/jan
Hovlanden er jo rørbasert og den hadde hørbar nytte av det.HCS skrev:65finger hadde vel sin egen. Trond kjøpte en annen. Tror ikke T bruker glasstingene under sin Hovland. Er meningen å "klare" opp i lydbildet tror jeg de har noe for seg, men enig med rolfozzy om at dette ikke bør brukes under rør ting. Det har og vært en diskusjon om "ringing" i gitte resonanser siden diamantene er glass... Og et glass-rack vil en jo ikke ha, men i prinsippet får en jo det hvis en setter alt stæsjet en har på slike diamenter mener jeg..JanR skrev:Regner med det er Trond sin, prøvde dere under dac også ?65finger skrev:det er en rørprerolfozzy skrev:Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
/jan![]()
Betviler ikke din ord 65finger...Bare sier at det er en grunn til at glass generellt er BANNLYST som underlag i hifiøyemed...65finger skrev:Hovlanden er jo rørbasert og den hadde hørbar nytte av det.HCS skrev:65finger hadde vel sin egen. Trond kjøpte en annen. Tror ikke T bruker glasstingene under sin Hovland. Er meningen å "klare" opp i lydbildet tror jeg de har noe for seg, men enig med rolfozzy om at dette ikke bør brukes under rør ting. Det har og vært en diskusjon om "ringing" i gitte resonanser siden diamantene er glass... Og et glass-rack vil en jo ikke ha, men i prinsippet får en jo det hvis en setter alt stæsjet en har på slike diamenter mener jeg..JanR skrev:Regner med det er Trond sin, prøvde dere under dac også ?65finger skrev:det er en rørprerolfozzy skrev:Javel. Er det en pre ?65finger skrev:Brukte de under Hovland HP 100 med forbløffende resultater
/jan![]()