Det som er "forever" er vel at vi trenger noe for å få spilt musikkken vår på.rolfozzy skrev:Er det noe forever i denne flyktige hobbyen?
Hver dag, Stein. I mange timer.DoxaStein skrev:Her var det mye moro Rolf
Stein
Egentlig ikke. ;Drolfozzy skrev:Er det noe forever i denne flyktige hobbyen?
Member of the glorious cavemen ;DJanR skrev:Tror vi døper deg huleboer'n Rolf ;D
/jan
Ikke når jeg er innom, tydeligvis.rolfozzy skrev:Oj. Her har det vært folk jo.
Takk for besøket Destiny, hyggelig. Det er bare og få kjøpt den jazzplata.
Jan, det har vært en oppgradering når det gjelder kjeks. Det er flere år siden det ble servert Mariekjeks her.
Og dette er en mer enn verdig arvtager.
Jazznisser er bedre enn nissejazz hvertfall ;DJanR skrev:Jazznizzer ;D
/jan
Ja er det det ? ;DDestiny skrev:Jazznisser er bedre enn nissejazz hvertfall ;DJanR skrev:Jazznizzer ;D
/jan
Destiny..
Har du alt glemt du ble servert bløtkake her for 3 år siden?JanR skrev:Ikke når jeg er innom, tydeligvis.rolfozzy skrev:Oj. Her har det vært folk jo.
Jan, det har vært en oppgradering når det gjelder kjeks. Det er flere år siden det ble servert Mariekjeks her.
Men det skal i sannhetens navn sies at det var på tide du oppgraderte på kjeksfronten
/jan
Nei. Så ikke prøv deg ;Drolfozzy skrev:Har du alt glemt du ble servert bløtkake her for 3 år siden?JanR skrev:Ikke når jeg er innom, tydeligvis.rolfozzy skrev:Oj. Her har det vært folk jo.
Men det skal i sannhetens navn sies at det var på tide du oppgraderte på kjeksfronten
/jan
Forskjell på folk jaBHO skrev:Har nå fått servert både pølser, pizza og kaker av div slag.......med andre ord kun fått topp bevertning i gruva.
Kanskje pga litt lenger reisevei? ;D
På plass med en gammel reprise her.rolfozzy skrev:Mariekjeks til Østfoldgjengen. Det er da en god vane, eller........?JanR skrev:Forskjell på folk skjønner jeg.BHO skrev:@ Jan R.....som suttrer over manglene og/eller feil ernæring i form av marie-kjeks......i går hadde vi PØLSEFEST i gruva. ;D
/jan
God ide, prøv på det.BHO skrev:He he.
Vel, gruvemor har alltid noe på lur tydligvis.
Gruvebasen er det vel noe værre med ang. spislige ting......holder seg vel mer til musikk han, og der er han jaggu god. 8)
Må vel prøve å få til en tur i gruva før jul.
Du har PM.Destiny skrev:Hvis det passer så kan du jo ta deg en tur på tirsdag Rolf...
Destiny..
JanR skrev:Sånn har det vært lenge, bare du som må komme deg ut litt oftere
Og honning er bra.
/jan
Litt tynt med Stones i Gruva. knappe 107 plater!!rolfozzy skrev:Måtte rediger litt på ovenstående. 64-69 skal det være. Ikke 64-71 som jeg føesrt skrev.
Har hatt en opptelling av Stones i Gruva.
95 CD
22 Vinyl.
Pr. i dag.
Gode tingrolfozzy skrev:Måtte rediger litt på ovenstående. 64-69 skal det være. Ikke 64-71 som jeg føesrt skrev.
95 CD
22 Vinyl.
Pr. i dag.
Også jeg som trodde jeg hadde så mange Stones plater.65finger skrev:Litt tynt med Stones i Gruva. knappe 107 plater!!rolfozzy skrev:Måtte rediger litt på ovenstående. 64-69 skal det være. Ikke 64-71 som jeg føesrt skrev.
95 CD
22 Vinyl.
Pr. i dag.
Jeg har 22 :-[SaltyDog skrev:Også jeg som trodde jeg hadde så mange Stones plater.65finger skrev:Litt tynt med Stones i Gruva. knappe 107 plater!!rolfozzy skrev:Måtte rediger litt på ovenstående. 64-69 skal det være. Ikke 64-71 som jeg føesrt skrev.
95 CD
22 Vinyl.
Pr. i dag.
Med mine 76 må jeg nok se meg grundig slått...
Jeg har én. Pluss en samleplate.65finger skrev:Jeg har 22 :-[SaltyDog skrev:Også jeg som trodde jeg hadde så mange Stones plater.65finger skrev:Litt tynt med Stones i Gruva. knappe 107 plater!!rolfozzy skrev:Måtte rediger litt på ovenstående. 64-69 skal det være. Ikke 64-71 som jeg føesrt skrev.
95 CD
22 Vinyl.
Pr. i dag.
Dazed skrev:Jeg har én. Pluss en samleplate.65finger skrev:Jeg har 22 :-[SaltyDog skrev:Også jeg som trodde jeg hadde så mange Stones plater.65finger skrev:Litt tynt med Stones i Gruva. knappe 107 plater!!rolfozzy skrev:Måtte rediger litt på ovenstående. 64-69 skal det være. Ikke 64-71 som jeg føesrt skrev.
95 CD
22 Vinyl.
Pr. i dag.