Ja gjerne det. Det er en gave jeg vil sette stor pris på, mteinum.mteinum skrev:
Har ikke vært mye reising i det siste nei. Svinesund i går. Men det teller kanskje ikke?pengesluk skrev:Rozzy gitt seg med reisinga?
Det spørs. Ble det noe gøy i svart plast fra Rockmerch?rolfozzy skrev:Har ikke vært mye reising i det siste nei. Svinesund i går. Men det teller kanskje ikke?pengesluk skrev:Rozzy gitt seg med reisinga?
Ingenting. Er ikke hver gang jeg finner noe der.Dazed skrev:Det spørs. Ble det noe gøy i svart plast fra Rockmerch?rolfozzy skrev:Har ikke vært mye reising i det siste nei. Svinesund i går. Men det teller kanskje ikke?pengesluk skrev:Rozzy gitt seg med reisinga?
Synd.rolfozzy skrev:Ingenting. Er ikke hver gang jeg finner noe der.Dazed skrev:Det spørs. Ble det noe gøy i svart plast fra Rockmerch?rolfozzy skrev:Har ikke vært mye reising i det siste nei. Svinesund i går. Men det teller kanskje ikke?pengesluk skrev:Rozzy gitt seg med reisinga?
Men la meg få gratulere deg med et godt valg av nye høytalere ihvertfall.Dazed skrev:Synd.rolfozzy skrev:Ingenting. Er ikke hver gang jeg finner noe der.Dazed skrev:Det spørs. Ble det noe gøy i svart plast fra Rockmerch?rolfozzy skrev:Har ikke vært mye reising i det siste nei. Svinesund i går. Men det teller kanskje ikke?pengesluk skrev:Rozzy gitt seg med reisinga?
Ja, ja. Det er vel ikke so om du går tom fopr musikk likevel.
Takk.rolfozzy skrev:Men la meg få gratulere deg med et godt valg av nye høytalere ihvertfall.Dazed skrev:Synd.rolfozzy skrev:Ingenting. Er ikke hver gang jeg finner noe der.Dazed skrev:Det spørs. Ble det noe gøy i svart plast fra Rockmerch?rolfozzy skrev:Har ikke vært mye reising i det siste nei. Svinesund i går. Men det teller kanskje ikke?pengesluk skrev:Rozzy gitt seg med reisinga?
Ja, ja. Det er vel ikke so om du går tom fopr musikk likevel.
Nei. Men har ikke stressa noe med det. Satte inn et likeretterrør i ampen. Spiller jaggu bra sånn også.JanR skrev:Fått noe greie på psu'n da rozzy ?
/jan
Ahh, ikke bra. Mail til Gary Dews det da vettu.rolfozzy skrev:Nei. Men har ikke stressa noe med det. Satte inn et likeretterrør i ampen. Spiller jaggu bra sånn også.JanR skrev:Fått noe greie på psu'n da rozzy ?
/jan
Men jeg har også bytta til et nytt rør i psu, og skal se om det kan være noe der. Prøvde i går med det, men da gikk en sikring. Da var det avsted og kjøpe ny sikring. Og det er status pr. i dag.
Ja hadde det ikke vært musikk de foreskrevne daglige timer her, da hadde det vært tomt.JanR skrev:Ahh, ikke bra. Mail til Gary Dews det da vettu.rolfozzy skrev:Nei. Men har ikke stressa noe med det. Satte inn et likeretterrør i ampen. Spiller jaggu bra sånn også.JanR skrev:Fått noe greie på psu'n da rozzy ?
/jan
Men jeg har også bytta til et nytt rør i psu, og skal se om det kan være noe der. Prøvde i går med det, men da gikk en sikring. Da var det avsted og kjøpe ny sikring. Og det er status pr. i dag.
Godt du har muligheten til å bruke likeretter røret i ampen, vært trist hvis du satt der utem musikk.
/jan
Muligens komme med noen tips ? Kan jo være interesant for han å vite at psu'ene ikke er ufeilbarlig.rolfozzy skrev:Mail ti G.D.? Hva kan han gjøre ?
Mm, god ide.rolfozzy skrev:Skal la A.M. se på den.
Jeg syns jo det, hva du gjør...opp til degrolfozzy skrev:Ja du har rett i det. Kan kanskje være greit og gi beskjed til produsenten.
Tror du det blir en nedgradering? Det er ikke sikkert.JanR skrev:Jeg syns jo det, hva du gjør...opp til degrolfozzy skrev:Ja du har rett i det. Kan kanskje være greit og gi beskjed til produsenten.
Skal foresten nedgradere til samme psu som du har 8)
/jan
Det har du selvsagt helt rett i, tror neppe det er noen forskjell å spore. Vi får se/høre.rolfozzy skrev:Tror du det blir en nedgradering? Det er ikke sikkert.JanR skrev:Jeg syns jo det, hva du gjør...opp til degrolfozzy skrev:Ja du har rett i det. Kan kanskje være greit og gi beskjed til produsenten.
Skal foresten nedgradere til samme psu som du har 8)
/jan
Sikringen er 2mA. 250V.BHO skrev:Hvilken verdi er det på sikringen som ryker?
Har du gjort noen forandringer som kan ha forårsaket problemet?
Er det ikke litt rart at en strømforsyning som har gått en lang stund uten å mukke, plutselig svir av sikringer? Er det ikke lurere å feilsøke litt med det samme? Det er vel noen uker siden ez81-røret kom inn i pre-en også?BHO skrev:200mA da regner jeg med.
Sett inn en litt større verdi.....250-300mA bør ikke være skadelig.
Ryker en 300mA er det grunn til å tro at noe er galt.
Men det er da vel i BP psu sikring ryker?rolfozzy skrev:Sikringen er 2mA. 250V.BHO skrev:Hvilken verdi er det på sikringen som ryker?
Har du gjort noen forandringer som kan ha forårsaket problemet?
Nei jeg har ikke forandra på noenting. Siste forandring er inn med EZ81.
Tror det er noe galt nå jeg. Før sikringen begynte og ryke var det umulig og justere bias.BHO skrev:200mA da regner jeg med.
Ok.....det forandrer saken noe.rolfozzy skrev:Tror det er noe galt nå jeg. Før sikringen begynte og ryke var det umulig og justere bias.BHO skrev:200mA da regner jeg med.
Fikk den ikke ned. Viste rundt 100mA.
Kan vel ikke plutselig bli slik at sikringen ryker uten grunn. Det er den verdien som har vært siden den kom i hus.
Det er den sikringen som står på inngangsiden. Den andre holder.
Nei jeg ser ingen feil. Nytt rør er satt inn.BHO skrev:Ok.....det forandrer saken noe.rolfozzy skrev:Tror det er noe galt nå jeg. Før sikringen begynte og ryke var det umulig og justere bias.BHO skrev:200mA da regner jeg med.
Fikk den ikke ned. Viste rundt 100mA.
Kan vel ikke plutselig bli slik at sikringen ryker uten grunn. Det er den verdien som har vært siden den kom i hus.
Det er den sikringen som står på inngangsiden. Den andre holder.
Ser du noe som kan tyde på en feil da? neppe, men jeg spør nå lell.
Du prøvde med ny GZ og?
Jeg får justert bias greit nå som jeg kjører uten psu.BHO skrev:Og jeg tror ikke du skal konkludere for raskt her.
Om du ikke fikk justert bias med PSU huka på, så er det vel en mulighet for at feilen er inne i amp.
Nu vel, en må se helheten om en skal feilsøke, så sånn sett er det meningsløst og tro eller mene noe i det hele tatt.
Så ikke du hadde vært her før nå.JanR skrev:Det spiller helt greit uten ekst. psu også
Litt tomt i racket riktignok 8)
Musikk tips ble det også. Lizzi skal sjekkes ut. Og Motorpsycho live - ett må ha.
/jan
Kommer ikke opp mot mellomtonen til WE, men de er helt greie. Ja litt bedre enn helt greie er de. Når jeg tenker meg om er de faktisk en god del bedre enn greie.JanR skrev:Mener at det kan være shuguang ja.
Godt at de funker såpass bra, nå.
Ellers da, noe på g ?
/jan
Om du klipper hekken, er kanskje muligheten større for at noen finner kassa og putter noe oppi.rolfozzy skrev:Kommer ikke opp mot mellomtonen til WE, men de er helt greie. Ja litt bedre enn helt greie er de. Når jeg tenker meg om er de faktisk en god del bedre enn greie.JanR skrev:Mener at det kan være shuguang ja.
Ellers da, noe på g ?
/jan
Noe på gang? Tja... jeg følger med her om det dukker opp noe.
;D ;Drørlig skrev:Om du klipper hekken, er kanskje muligheten større for at noen finner kassa og putter noe oppi.rolfozzy skrev:Kommer ikke opp mot mellomtonen til WE, men de er helt greie. Ja litt bedre enn helt greie er de. Når jeg tenker meg om er de faktisk en god del bedre enn greie.JanR skrev:Mener at det kan være shuguang ja.
Ellers da, noe på g ?
/jan
Noe på gang? Tja... jeg følger med her om det dukker opp noe.