Pokker ta på tiderolfozzy skrev:Da kom omsider det lenge venta på Sylvania EZ81. Tok sin tid det der.
Og nå skal det testes.
Jamen. Jeg har jo lånt det røret av deg. Ikke så bra syns jeg.JanR skrev:Så bra rozzy
Vi får byttelåne en dag det passer seg sånn, så får du prøvd mullard ez80.
/jan
Er klar over det. Er nok et bra rør det også.BHO skrev:Husk på at det Ei røret du har, er langt fra nytt.
ez81 skulle det selvsagt være.rolfozzy skrev:Jamen. Jeg har jo lånt det røret av deg. Ikke så bra syns jeg.JanR skrev:Så bra rozzy
/jan
Regna med det.JanR skrev:ez81 skulle det selvsagt være.rolfozzy skrev:Jamen. Jeg har jo lånt det røret av deg. Ikke så bra syns jeg.JanR skrev:Så bra rozzy
/jan
/jan
Glemte denne i går, Jan.JanR skrev:Så bra rozzy
Vi får byttelåne en dag det passer seg sånn, så får du prøvd mullard ez81.
/jan
Hehe kan ikke love noe.rolfozzy skrev:Glemte denne i går, Jan.JanR skrev:Så bra rozzy
Vi får byttelåne en dag det passer seg sånn, så får du prøvd mullard ez81.
/jan
Jeg skal hanke inn et ez81 til her. Ganske snart. Når jeg har fått det, om ikke alt for lenge, kan du låne Sylvania og prøve i M2.
Hvis du lover ikke og mishandle det med avspilling av Opeth. ;D
Passer greit det. Jeg er hjemme.JanR skrev:Blir muligens en tur over grensa i dag, passer det i så fall å svinge innom en tur da ?
Slenger over en sms når jeg vet 100%.
Blir etter barnetv i så fall 8)
Og ila kort tid blir du jaggu æresmedlem ser jeg
/jan
Det må man få til.rolfozzy skrev:Passer greit det. Jeg er hjemme.JanR skrev:Blir muligens en tur over grensa i dag, passer det i så fall å svinge innom en tur da ?
/jan
Så kan du låne med deg Sylvania ez 81 og prøve det. Og du kan ta med Mullard, så kan jeg prøve det?
Uff nei, det er ett slit og meget stort ansvarrolfozzy skrev:Æresmedlem ja. Duverden, det nærmer seg med stormskritt. En tittel som forplikter det der. ;DJanR skrev:Blir muligens en tur over grensa i dag, passer det i så fall å svinge innom en tur da ?
/jan
Hva skal jeg gjøre for og leve opp til det montro. Nytter ikke og komme med bare fjas og dårlige vitser da. Må nok bli like seriøs som dere andre som innehar tittelen.
Blir ikke lett.
Tipper det, og på at 1987 var før helvete brøt løsJanR skrev:ps: spiller jævlig bra på cd hos deg far, kan man skylde på ez81 ?
Mulig det. Skal ikke gi meg innpå den diskusjonen.Dazed skrev:Tipper det, og på at 1987 var før helvete brøt løsJanR skrev:ps: spiller jævlig bra på cd hos deg far, kan man skylde på ez81 ?
JanR skrev:Og da er det vel bare å rigge seg til med mat å god drikke og vente på innlegg nr 10000
/jan
JanR skrev:JanR skrev:Og da er det vel bare å rigge seg til med mat å god drikke og vente på innlegg nr 10000
/jan
/jan
65finger skrev:Han er livredd!! 6 stjerner, ansvar og forpliktelser
jan#jan skrev:Han gjør seg litt kostbar kanskje ?? Eller så holder han på med en lang tale med skryt til deg ?? ;D
Og kjeft til meg ... :
Tror ikke han likte kommentaren min særlig godt igår ... men det får vi ta som MENN .........JanR skrev:jan#jan skrev:Han gjør seg litt kostbar kanskje ?? Eller så holder han på med en lang tale med skryt til deg ?? ;D
Og kjeft til meg ... :
/jan
Tror ikke det er noe å bekymre seg forjan#jan skrev:Tror ikke han likte kommentaren min særlig godt igår ... men det får vi ta som MENN .........JanR skrev:jan#jan skrev:Han gjør seg litt kostbar kanskje ?? Eller så holder han på med en lang tale med skryt til deg ?? ;D
Og kjeft til meg ... :
/jan
Ingen nåde ;DBHO skrev:Jeg trur gruvesjefen har fått angst. ;D
...eller kanskje han har fått seg et liv?BHO skrev:Jeg trur gruvesjefen har fått angst. ;D