Hemmeligheten med gode pølser er pølsevannet.JanR skrev:Var ikke fullt så tørst på søndagen skal sies 8)
Og helt enig, en herlig gjeng. Og for å ikke glemme pølsene, hinsides gode
/jan
Dette?rolfozzy skrev:Hemmeligheten med gode pølser er pølsevannet.JanR skrev:Var ikke fullt så tørst på søndagen skal sies 8)
Og helt enig, en herlig gjeng. Og for å ikke glemme pølsene, hinsides gode
/jan
Herlig vettuemotikon skrev:Jeg blir rett og slett i godt humør av å se folk komme sammen, høre på musikk og prate skit.
Hvasa?JanR skrev:Minns jeg ikke feil ble vi alle tilbudt "pølse buljong" men vi avslo høflig
;D ;DDazed skrev:Hvasa?JanR skrev:Minns jeg ikke feil ble vi alle tilbudt "pølse buljong" men vi avslo høflig
Den er til å trekke pølser i, og ikke til å drikke. FYI. ;D
Hmm, der har vi svaret på hvorfor jeg var noe fysen dagen-derpå :ck skrev:Ikke rart vi ble tørste vet du , var ikke bare buljong i det pølsevannet ;D
/ck
Der er jeg den skyldige :-[rolfozzy skrev:Jasså det var dere som drakk opp pølsevannet. Og slikka kjelen.
Har visst ikke fått med meg dette her. Nei jeg har ikke fått takk i noen puter. Men de har mye fint i liggeunderlag på Europris, og det fungerer greit nok det også. Sammen med hjemmelagde silikonputer.JanR skrev:Fant du noen "puter" rozzy ?
Lett litt på eltek men finner alt annet enn de "putene" jeg har her.
Men fant de her (tema isolator)
http://www.mamut.net/jfssoundsystems/subdet126.htm
/jan
Ja de er absolutt verdt prisen. Det som gjenstår og se er levetida på de.JanR skrev:Så ting er sånn passe på stell igjen mao
Ergelig med ampen, men så lenge det spiller får en være nøyd.
Gurgle gang rør er ikke de værste, spilt litt på 2A3 GG røra hjemme, til prisen vannvittig gode.
/jan
Du burde jo absolutt invitere over noen en kveld. Ref. vinylguttaboys i østfold hifi tråden.rolfozzy skrev:Ja de er absolutt verdt prisen. Det som gjenstår og se er levetida på de.JanR skrev:Så ting er sånn passe på stell igjen mao
Gurgle gang rør er ikke de værste, spilt litt på 2A3 GG røra hjemme, til prisen vannvittig gode.
/jan
Ellers er ting sånn passe på gang her ja. Fått justert og lempa litt rundt, så nå spiller det vel så bra som det ikke har gjort her før ihvertfall.
300B er nok tingen det, for meg.
Så fra neste uke kan jeg vel ta imot lyttebesøk. Om det skulle være noe interesse for det.
Kunne kanskje tatt en temakveld med Dylan? 8)JanR skrev:Du burde jo absolutt invitere over noen en kveld. Ref. vinylguttaboys i østfold hifi tråden.rolfozzy skrev:Ja de er absolutt verdt prisen. Det som gjenstår og se er levetida på de.JanR skrev:Så ting er sånn passe på stell igjen mao
/jan
Ellers er ting sånn passe på gang her ja. Fått justert og lempa litt rundt, så nå spiller det vel så bra som det ikke har gjort her før ihvertfall.
Så fra neste uke kan jeg vel ta imot lyttebesøk. Om det skulle være noe interesse for det.
Mye bra musikk har du, alltid koselig å svinge bortom, plass til flere nå enn i gruva og ikke minst....savner mariekjeksen
/jan
Klar som ett egg jegrolfozzy skrev:Kunne kanskje tatt en temakveld med Dylan? 8)JanR skrev:Du burde jo absolutt invitere over noen en kveld. Ref. vinylguttaboys i østfold hifi tråden.rolfozzy skrev:Ja de er absolutt verdt prisen. Det som gjenstår og se er levetida på de.JanR skrev:Så ting er sånn passe på stell igjen mao
/jan
Mye bra musikk har du, alltid koselig å svinge bortom, plass til flere nå enn i gruva og ikke minst....savner mariekjeksen
/jan
Blir en lang kveld, da?rolfozzy skrev:Kunne kanskje tatt en temakveld med Dylan? 8)JanR skrev:Du burde jo absolutt invitere over noen en kveld. Ref. vinylguttaboys i østfold hifi tråden.rolfozzy skrev:Ja de er absolutt verdt prisen. Det som gjenstår og se er levetida på de.JanR skrev:Så ting er sånn passe på stell igjen mao
/jan
/jan
Hehe.. da er du garantert Slukfri sone : :rolfozzy skrev:Kunne kanskje tatt en temakveld med Dylan? 8)JanR skrev:Du burde jo absolutt invitere over noen en kveld. Ref. vinylguttaboys i østfold hifi tråden.rolfozzy skrev:Ja de er absolutt verdt prisen. Det som gjenstår og se er levetida på de.JanR skrev:Så ting er sånn passe på stell igjen mao
/jan
/jan
Passer greit det.Lagga skrev:Hmmm, er på overtid for et tilsynsbesøk, - tirsdag formiddag, passer det?
/ Morten
Hvordan ligger du an her Rolf ? Dylan aftenrolfozzy skrev:Skal finne en passende kveld.
Har ikke bestemt noen dato enda, men det kommer.HCS skrev:Hvordan ligger du an her Rolf ? Dylan aftenrolfozzy skrev:Skal finne en passende kveld.
Somlarolfozzy skrev:Har ikke bestemt noen dato enda, men det kommer.HCS skrev:Hvordan ligger du an her Rolf ? Dylan aftenrolfozzy skrev:Skal finne en passende kveld.
Må ha lyden litt mer på plass først.
Takk for besøket til dere også. Hyggelig dere stakk innom.Lagga skrev:Takk for en hyggelig stund i finstua Rozzy, det var første besøk (men ikke det siste!), må innrømme
at angsten tok meg litt da det hele startet med Rod Stewart, det låt ikke allverden, men med en låt
fra en samling uutgitte opptak, kunne ansvaret parkeres på opptaket, for alt du spilte etter det, låt meget
bra, og det svingte godt!
Det er sikkert noen småting som kan tweakes, men det er slikt du best hører selv, over tid, uansett
er den musikalske hyggen bevart, og det er jaggu det viktigste!
Må jo fortelle at Lassemann og jeg lot bilen stå etter besøket, og spaserte ned til Musikkverket for å titte
på vinylutvalget, vi fant begge en liten håndfull plater - ingen overraskelse der altså....
Vel, butikken var tom for bæreposer, men det var da ikke mer enn vi kunne ta under hver vår arm. Vel, tiden fløy, så
vi hadde et godt tempo på vei tilbake til bilen. Litt oppi gata møter vi en ung frøken, blikket hennes veksler fra det vi har under armen, til oss, og tilbake til platene igjen, og i det vi passerer hverandre ser vi et herlig smil bre seg - vi var nok et
syn..... ;D ;D
Vennlig hilsen
Morten