J
J.J
Gjest
Jeg nøyer meg med Cola :-X
Som det gamle visdoms ordet - "bedre med en hare i hånden enn...... på ryggen...."rolfozzy skrev:Rart med det, men ingen vet hvor haren lander før den har hoppa.
Spretter en til.
hare?JanR skrev:Som det gamle visdoms ordet - "bedre med en hare i hånden enn...... på ryggen...."rolfozzy skrev:Rart med det, men ingen vet hvor haren lander før den har hoppa.
Spretter en til.
Tror jaggu jeg skal rusle ut i kjøleren sjøl.
/jan
Det lille jeg hørte her om kvelden var slettes ikke galt.rolfozzy skrev:Denne har jeg ikke sett.
Dere får ha så meget takk for besøket. Hyggelig.
Ja nå utprøves høytalerkabler av sølv. Tja kabler kan vel ikke disse lissene kalles akkurat. Men spennende saker er det.
rolfozzy skrev:
Får du dem ikke tilbake ?HCS skrev:Gratulerer med nye kabler . Sølv solidcore er fine ting det.
Nei, det gikk åt skogen... Rolf likte de så godt så jeg måtte bestille et par nye il meg selv.... ..Han får komme med inntrykk når han dukker opp her...JanR skrev:Får du dem ikke tilbake ?HCS skrev:Gratulerer med nye kabler . Sølv solidcore er fine ting det.
/jan
Hehe såpass.HCS skrev:Nei, det gikk åt skogen... Rolf likte de så godt så jeg måtte bestille et par nye il meg selv.... ..Han får komme med inntrykk når han dukker opp her...JanR skrev:Får du dem ikke tilbake ?HCS skrev:Gratulerer med nye kabler . Sølv solidcore er fine ting det.
/jan
8,5 foot singelwire kan en få for 295$ inkl shipping. Da får en og med jumper om en trenger det. Og hvordan en vil ha det med spader evt bananer bestemmer en selv...JanR skrev:Hehe såpass.HCS skrev:Nei, det gikk åt skogen... Rolf likte de så godt så jeg måtte bestille et par nye il meg selv.... ..Han får komme med inntrykk når han dukker opp her...JanR skrev:Får du dem ikke tilbake ?HCS skrev:Gratulerer med nye kabler . Sølv solidcore er fine ting det.
/jan
Hva ligger de på, singelwire ?
Si 2x3m for eks.
/jan
Får teste dine nye etterhvert på toppeneHCS skrev:8,5 foot singelwire kan en få for 295$ inkl shipping. Da får en og med jumper om en trenger det. Og hvordan en vil ha det med spader evt bananer bestemmer en selv...JanR skrev:Hehe såpass.HCS skrev:Nei, det gikk åt skogen... Rolf likte de så godt så jeg måtte bestille et par nye il meg selv.... ..Han får komme med inntrykk når han dukker opp her...JanR skrev:Får du dem ikke tilbake ?HCS skrev:Gratulerer med nye kabler . Sølv solidcore er fine ting det.
/jan
Hva ligger de på, singelwire ?
Si 2x3m for eks.
/jan
KjektHCS skrev:Paul som driver med dette er tilgjengligheten selv. Svarer på mail lynraskt og er hyggelig og serviceminded. Teste skal du få vet du
Spiller bra "oppover" vettuLagga skrev:Skjønner ikke hvordan det er mulig å få et lydsignal gjennom så tynne, fislete, greier..... :-\
Det blir vel bare de tynneste delene av signalet da....
:
Det er enda bra, for jeg så de hang i en ganske så bratt oppoverbakke opp til terminalene....JanR skrev:Spiller bra "oppover" vettu
/jan"6kvsc"olsen
Lagga skrev:Det er enda bra, for jeg så de hang i en ganske så bratt oppoverbakke opp til terminalene....JanR skrev:Spiller bra "oppover" vettu
/jan"6kvsc"olsen
;D
En lærer med erfaring.. Og tungdrevne saker kan sikkert ha bruk for sjøkabel eller større. På lettdrevne høyttalere og amper med stivt power er solhaug kabler og dets like bortkasta.Lagga skrev:Skjønner ikke hvordan det er mulig å få et lydsignal gjennom så tynne, fislete, greier..... :-\
Det blir vel bare de tynneste delene av signalet da....
:
Nå nå; "too much of a good thing, is wonderful"... - vettu.... :HCS skrev:En lærer med erfaring.. Og tungdrevne saker kan sikkert ha bruk for sjøkabel eller større. På lettdrevne høyttalere og amper med stivt power er solhaug kabler og dets like bortkasta.
Vel, hva er en good thing ? Det er mer enn strømbaner som gir god lyd, og enkelte ganger er det med grove strømbaner direkte feil iflg folk ifra ekspertisen som jeg fester stor tiltro til... Uansett gjelder det å teste selv med de komponentene en selv besitter..Noen universal-løsning finnes jo ei...Lagga skrev:Nå nå; "too much of a good thing, is wonderful"... - vettu.... :HCS skrev:En lærer med erfaring.. Og tungdrevne saker kan sikkert ha bruk for sjøkabel eller større. På lettdrevne høyttalere og amper med stivt power er solhaug kabler og dets like bortkasta.
/ Morten
Blir nok bra. Velkommen for en lytt til de som eventuellt måtte ha lyst.JanR skrev:Kabel er roten til alt vondt, basta.
Stol på ørene.
Bra du er nøyd rozzy, du har vært litt til å fra med de andre kablene så håper å tror du blir nøyd nå
/jan
Jeg svinger bortom til uka, med dac 1 under armen. Sjekke hvordan fruen jobber bare.rolfozzy skrev:Blir nok bra. Velkommen for en lytt til de som eventuellt måtte ha lyst.JanR skrev:Kabel er roten til alt vondt, basta.
Stol på ørene.
Bra du er nøyd rozzy, du har vært litt til å fra med de andre kablene så håper å tror du blir nøyd nå
/jan
Tror de fleste vil høre forbedringen.
Jeg hører det ihvertfall, og det er det viktigste for meg.
ORD! - eller hva det nå heter...lassemann skrev:Merker meg at enhver kabeldebatt fører rett i elendigheta stort sett.. Rolfozzy har talt i sin tråd at dette funker og jeg tror han