Musikkmannen
Musikk i fokus
Gratulerer med nye høyttalere, har ikke hørt merket selv, men regner med at det er meget gode saker da fler og fler kjøper seg de. Får håpe de blir stående like lenge i huset som de forrige.
Tusen takk! Bytter ikke ut disse med det første.Gratulerer med nye høyttalere, har ikke hørt merket selv, men regner med at det er meget gode saker da fler og fler kjøper seg de. Får håpe de blir stående like lenge i huset som de forrige.
Tusen takk Motoren! God sommer til deg også.Gratulerer med flotte talere Ha en fortsatt fin sommer
mvh
Har ikke målt responsen, men tipper jeg løfter responsen i avrullingen 3-6 db, så er helt brukbart ned til 25hz. Har nok hevet noen dipper også. Spesielt musikk med litt utflytende kontrabass fra opptaket fikk bedre definisjon.Og hvilke forskjell vil du si at det er? Spilte med portene innover, følte lyden ble mer kompakt på den måten. Mest tyngde.. Dessto mer jeg ser på finish du har blir jeg mer og mer klar over at svart ikke er noen farge..
Jeg var i den heldige situasjonen at jeg egentlig var i mål i dette rommet før jeg fikk Ø. Men Ø var så gode at jeg bare «måtte ha» de.Artig lesning! Hva mangler du for å være helt i mål med Ø, da? Litt punch og sprut?
Gratulerer, skal du ha deg en ekte SET forsterker? .. Det er faktisk en no-brainer for noen vet du..Jeg var i den heldige situasjonen at jeg egentlig var i mål i dette rommet før jeg fikk Ø. Men Ø var så gode at jeg bare «måtte ha» de.Artig lesning! Hva mangler du for å være helt i mål med Ø, da? Litt punch og sprut?
Det vil si at jeg er godt i mål med Ø, men er alltid på let etter nobrainer-oppgraderinger. Den som lever får se.
Jepp! No-brainer for folk som liker badstu og som har vektløftere som kompiserGratulerer, skal du ha deg en ekte SET forsterker? .. Det er faktisk en no-brainer for noen vet du..
Ha ha, jeg holder meg i skinnet for å ikke bruke ordspillet som ligger på «lissa» der.Gratulerer, skal du ha deg en ekte SET forsterker? .. Det er faktisk en no-brainer for noen vet du..Jeg var i den heldige situasjonen at jeg egentlig var i mål i dette rommet før jeg fikk Ø. Men Ø var så gode at jeg bare «måtte ha» de.Artig lesning! Hva mangler du for å være helt i mål med Ø, da? Litt punch og sprut?
Det vil si at jeg er godt i mål med Ø, men er alltid på let etter nobrainer-oppgraderinger. Den som lever får se.
Tusen takk for tips! Du mener for Roon? Hittil har får jeg kun feilmeldinger i convolver når jeg bruker flerkanalsformat. Tokanalsfiltrene går gjennom. Er på feilsøkingsstadiet, men finner lite hjelp jeg kan bruke til noe i help-filen og nettet generelt.Du kan sikkert sette opp upmixen vía Audiolense. Routing og gain direkte i output format, og så kan du legge til delar manuelt i config fila
Er det der vi havner når vi har blitt godt voksne og trygge på oss selv, liker ro og mak og synes virkeligheten er litt slitsom.Ha ha, jeg holder meg i skinnet for å ikke bruke ordspillet som ligger på «lissa» der.Gratulerer, skal du ha deg en ekte SET forsterker? .. Det er faktisk en no-brainer for noen vet du..Jeg var i den heldige situasjonen at jeg egentlig var i mål i dette rommet før jeg fikk Ø. Men Ø var så gode at jeg bare «måtte ha» de.Artig lesning! Hva mangler du for å være helt i mål med Ø, da? Litt punch og sprut?
På første siden i min første anleggstråd skriver jeg at vi alle ender på horn, rør og vinyl, så Ø-Icon er vel et tegn på den retningen kanskje. Det blir ikke rør i kjeden på en stund enda....
Gavepakke til alle rørentusiaster: litt treg i begynnelsen, men tar seg opp mot slutten.
Nei, si det.... Jeg har jo alt i Metric Halo, som jeg da kjører alle signaler igjennom. Der ligger all DSPen. Det skulle ikke være umulig å legge inn f. eks. en targetkurve som ekstern plugin og route signalet gjennom det, men jeg har tatt det "manuelt", og lagt inn delefilter, EQ og firekanals individuell forsterkning i en graf i Metric Halo. Det ser slik ut:Hei tar! Hvordan da tenker du? Har du convolution filtre etter Tidal?
Jeg skulle akkurat til å spørre:Bruker Mac. Det er ikke så mange veivalg jeg angrer på, men å velge Mac som mediesenter er en av de.
Nå skal det sies at jeg ikke vet hvordan det hadde vært med noe annet og opptaksprogrammet jeg bruker er jeg veldig fornøyd med.
Vel, det spørs vel hvor mange brukere det skal være i heimen...Det finnes masse VST greier der du kan plugge inn det meste. Helt greit til profesjonelt bruk, men ikke brukervennlig nok i heimen.