He he, takk takk! Jeg var i tenkeboksen rundt å greie ut litt om valget av NC400 så da tar jeg dette som et hint om at det kan jeg trygt gjøre. Jeg spurte bare i håp om at noen som ikke suser rundt hadde prøvd de opp mot hverandre.
Det er også interessant. Hva var inntrykket ditt?Har prøvd nCore NC400/SMPS600 og sammenlignet med Mola Mola Kaluga, da en' her på sentralen sa de var dønn lik.
Den største Veraen er basert på ncore 500 står det på siden til webshopen. Den minste så står det ikke hvilke moduler som er brukt.Nå er det så mye om forsterkeren Vera på forumet. Er det noen som er innom tråden her som har sammenlignet mot Hypex Ncore NC400?
OK lyd på nCore NC400 sammen med nevte strømforsyning.Det er også interessant. Hva var inntrykket ditt?
Ja Veraen bruker NC500 som har høyere Volt output enn NC400. Det er ikke store forskjellen lydmessig på 400 og 500, men jeg vet ikke hva de har gjort med selve strømforsyningen i Vera. Bruno selv hevder jo at strømforsyningen til 400 er så nøytral man får det, men det er jo noen år siden den gang og han har nok lært ett og annet siden den gang.Den største Veraen er basert på ncore 500 står det på siden til webshopen. Den minste så står det ikke hvilke moduler som er brukt.
Takker! Så du hører forskjell mellom de altså? Interessant. Da får jeg gjøre litt research da.OK lyd på nCore NC400 sammen med nevte strømforsyning.
Men mangler evnen til å formidle musikk.
OK, hører sablene.
Det blir bare lyd som kommer ut av høyttalerne, ikke musikk.
Ok. Jeg trodde dessverre først det var Eigentakt som satt i Mola Mola. Det hadde vært veldig interessant å sammenligne.Forskjellen er som dag og natt, dersom musikken er det viktigste.
Skylder kanskje å gjøre oppmerksom at jeg bruker Mola Mola Makua preamp(RIIA/Linje/DAC ( i samme kabinett))
Takk, men ja.Eigentakt i Vera p150/600, men det visste du vel
Godt nytt år Emo!Godt nyttår Trompeten!
Det var godt vi fikk til et besøk når korona var på det mildeste, jeg føler jeg fikk veldig mye ut av siste runde. Vi fikk også pratet om det viktigere (!) ting i livet enn hifi, delt et par kopper kaffe og hørt litt god musikk. Et høydepunkt i året som gikk.
Ellers må jeg si meg enig med de som har skrevet rett over meg, gleder meg til fortsettelsen! Har forøvrig også nettopp gått fra Kl.A til Kl.D i drift av midbass. Sub har kjørt Kl.D lenge. Om det blir endringerfor mid/high får tiden vise!
Så bra! Klasse D har etter min mening hatt et litt velfortjent dårlig rykte, men mener dette ikke bare handler om forsterkerene, men også høyttalere som er lager for andre egenskaper. Når både forsterkerene blir bedre og det finnes flere og flere høyttalere som matcher tror jeg det gjør bransjen godt å justere oppfatning.Moro å lese om dine betraktninger ang. klasse-D - har endt opp med det selv også
Og Blåsefafian synes vi virkelig var et friskt pust her i huset . Jeg tror faktisk det er såpass nytenkende at det kan slå an litt i Eurovision sammenheng.
Så jeg tror vi kommer til å stemme på dem i kveld ja
Han Morten på NAT er rett og slett veldig god på å finne nye og spennende ting.Spennende Ollo Audio var nytt for meg, men det virker som et veldig seriøst firma. Var ikke avskrekkende dyrt heller.
My point exactly Sir..Quincy Jones SKAPTE soloartisten MJ. Hans musikk, sound og produksjon.
Godt å høre! Ingen krise her heller.Jeg har i hvert fall sklidd unna dette Corona greiene og har jobber mer enn noen gang i 15 måneder.
Det er bra, men det som er bakdelen er alle pengene som hoper seg oppnår en ikke kan reise så mye rundt....og nytt anlegg trenger jeg jo ikke - bare en liten justering av tonalitet.Godt å høre! Ingen krise her heller.
Så bra det ordner seg.Frisk og happy. Studier og jobb og maks 6 timer "sove-tjeneste" i døgnet gjør at livet sprinter avsted..
Selv holder jeg Mr Wonder høyere enn MJ.. Du kan uansett sjekke ut albumet under. Regner med at det kan streames? Ha en fin helg
Vis vedlegget 716817
Huff og huff, penger som hoper seg opp kan vi ikke ha noe av. Bare si ifra hvis du trenger hjelp til å bruke de opp.Det er bra, men det som er bakdelen er alle pengene som hoper seg oppnår en ikke kan reise så mye rundt....og nytt anlegg trenger jeg jo ikke - bare en liten justering av tonalitet.
Tenkte på om du har vurdert den nye Auroraen?Vurdert å bytte den ut ja, og får jo brukbare ting til under 50kkr. Hadde en hobbymusiker her hjemme for noen dager siden og han ble satt ut av stillheten mellom transientene og den svarte bakgrunnen - kanskje det er stille nok