Gratulerer med flott leilighet! Moss er (har blitt) skikkelig trivelig.
En M2 løsning blir nok helt suveren. Jeg elsket mine M2. De kan låte silkemykt, ikke hør på D2 disserne... Du har Truextent 2451 og det blir vel et knepp opp. Kjørte orginal EQ med Crown, så BSS deling og andre amper for så å prøve Audiolense. Her ble jeg ikke helt enig med
@ArneM , følte at noe manglet. MEN jeg prøvde ikke ren deling korrigering med Audiolense så lenge og han prøvde vel ikke full Crown EQ/deling så mye så ingen av oss har vel noen annen fasit enn at begge har fått lyd vi ble veldig begeistret for.
Hva gjør du med reflesjoner fra sideveggene/verandadør?
Og det med TV size... Absolutt alle jeg kjenner som har gått opp en size, ikke alltid frivillig, har konkludert etter en tid med at det er mye mer involverende. Litt sånn "once you've had black you never go back", du må leve litt med det så blir du avhengig. Sett inn en minnepinne med bilder/kunst for TVen i pausemodus. Selv 65" hjelper mye. Du får vegg til vegg panorama lyd og så skal bilde være et 55" nettbrett som ligger i bokhylla?
Skal ta meg en feriedag i dag og "gjøre" Jeløya skikkelig. Blir tog fra Fredrikstad med dama og lundehunden, Alby/F15, Radio Jeløy, kanskje noe (enda mer) å drikke på Refsnes. Og så er det visst en nabolags pub/kro et sted med gode blåskjell. Hvis vi rekker så er det jo flere steder med kunst men bikkja er en enkel sjel som foretrekker uteserveringer hvor husse får noe godt i glasset.