roeng2
Hi-Fi freak
Godt å høre service er på topp hos Gato, slikt er viktig når man skal investere i utstyrTidlig på`n i dag ja Skulle vært en runde på messe helst, men nydelig vær kan sette en stopper..
Jeg har jo nesten «komponent» Gato; Min AMP-150 er en ren analog A/B integrert forsterker, så har jeg CD spilleren med meget bra strømforsyning/drivverk og DAC med både USB og Coax inngang. Balansert ut/inn på settet
Min AMP-150 er BTW på vei/retur fra Gato i Danmark, med ETA Oslo i morgen ettermiddag. Display lyset flimret når justert ned til lav lyssetting. Stabilt ved normal til høy lysstyrke, men slikt må jo fixes når jeg fant det ut.
Gato’s Kresten Dinesen tok selv ansvar for garantien, satte tekniker på saken og nå er komponenten som syndet byttet og forsterkeren i tillegg gjennom-målt og lyttet til når den allikevel var der. SERVICE!
Nå håper jeg bare ikke Toll tuller med papirene og forlanger MVA eller annet. Sendte forsterkeren som «midlertidig utførsel og garantireparasjon.»Gato skal ha sendt som «gjeninnførsel etter garantireparasjon». Ingen avgifter skal da utløses.
Nå må bare UPS få den trygt overlevert. Pakket selvfølgelig i Gatos doble emballasje, men aldri likt denne shippingen av såpass kostbare komponeter.
Må si din amp og cd spiller er veldig spennende. Å noe jeg mulig vurderer senere
Mvh
R