gismo
Æresmedlem
Så bra at alt er som det skal, både Audionet og WB har tydelig fått en nytt liv takket være en Vertere Puls C kabel til 4K, du må itte drive sånn med meg vettuÅ duppe på fjorden betyr jobb, jobbe 14 dager og fri 14 dager, på fjorden i Norge. Den PG kan väre verdt å lytte til. Den gir gode stunder. Selv står det godt til her, nyter i fulle drag Audionet & WB med Vertere, du skylder deg selv å teste hehe ;-) begynn med Pulse C (htkabl 4000,-/2 mtr), det er deilig når tidligere uinteressant musikk plutselig låter både interessant og spennede, og når eneste adderingen i kjeden er nye Vertere så er det lett å adressere forbedringenHallo musicusLest meg opp litt i tråden etter å ha duppet på fjorden noen uker, og så at Peter Gabriel var fremme, holder nok SO som ett av hans bedre, men skal man la mannen transportere en utenfor husets fysiske og mentale vegger, er denne veldig kontemplativ og mediterende, test anbefales!!
Peter Gabriel "Passion - Music For 'The Last Temptation Of Christ"
Vis vedlegget 247003
mvh
Duppet på fjorden ja, høres iallefall behagelig ut, hva dette nå innebar
Den P.G. der har je itte hørt så da ble det noe å "lete etter"
Takker for tips og håper alt står seg vel i utlandet?
Er kompisen fornøyd med SAM håper jeg?
gismo
SAM tror jeg gjör jobben som PRE numera, han tester ut litt större power amps og inntill han finner det får SAM gjöre jobben som forforsterker...
mvh
Da må je jo snart opp til Arild for å "låne" en sånn da, jeg som har levd lykkelig og salig med mine PAD nå i er par/tre år
PG skal sjekkes ut her hjemme, men nå først skal Einstein få satt inn 4 nye NOS rør
gismo