Takker for dine ord Grumpy (JanP) , sånne varmer fra en person som deg.Grumpy skrev:Med slike som dere to Gismo og Fredd, er det alltid ny, god musikk å fange opp. -Til glede for både andre og meg ;D
Godt nytt musikkår til dere begge!
Mvh
Jan P.
Takk Jan P...Grumpy skrev:Med slike som dere to Gismo og Fredd, er det alltid ny, god musikk å fange opp. -Til glede for både andre og meg ;D
Mvh
Jan P.
Long ditance Fredd og Grumppy, men mulig ;D56fwb skrev:Takk Jan P...Grumpy skrev:Med slike som dere to Gismo og Fredd, er det alltid ny, god musikk å fange opp. -Til glede for både andre og meg ;D
Mvh
Jan P.
Det er no ikke så lite fange opp på din tråd heller, vere seg estetikk eller musikk...
Godt nyttår til deg og.. Måtte vi "treffes", "besøke" og dele våres opplevelser med hverandre i året som kjem - ofte
mvh
FreddB
Nice, må sjekke ut mer av junkiene!gismo skrev:Får vel bare si at denne versjonen av Helpless er "min" i disse eldre dager ;D
Herlig den dama ;D ;D
spotify:track:66CHTv0CS09AQbQa6X7TIO
mvh
gismo
Holder dere litt på benken, men greit å komme med tips ;Dcybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?
Hadde veldig lyst på Kudos Cardea C20cybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?
Hei du Mortensundkoien skrev:Jasså?!
Naboen i vest har handlet? Noe engelsk nå da kanskje?
m
Godt tips og hadde kanskje havnet der om jeg hadde lyst til å bruke nok penger, men nei dessverre RBN ;D ;DRBN skrev:Hei
Spennende. Raidho?
Men gikk for et demopar fra Soundplanet av C1 elelr 10?gismo skrev:Hadde veldig lyst på Kudos Cardea C20cybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?
gismo
Jepp ;Dsundkoien skrev:Du er vel ferdig med Kina? ;D
m
Ble ikke Kudos cybercybervision_ skrev:Men gikk for et demopar fra Soundplanet av C1 elelr 10?gismo skrev:Hadde veldig lyst på Kudos Cardea C20cybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?
gismo
Men du kan få være meg å bedomme disse opp mot hverandre om du har tid og lystsundkoien skrev:Du er vel ferdig med Kina? ;D
m
Veldig godt gjettet igjen RBN, og det hadde vært en favoritt hos meg, men jeg tok en ny , helt ny sjanse ;DRBN skrev:Ok, skivebom altså men morsomt med gjette konkurranser. Siste forsøk: Usher?
RBN
Dette var kanskje en av de hotteste kandidatene grandis men ble litt for drøyt for meg da det ikke er mye å hente på "god pris" på disse dessverre. Beholder AP ennå også, så da ble det litt rimligere alternativer, men for meg meget spennende HT som jeg har tro på og som jeg får testet nå ;D Kanskje ikke så annerkjente som andre hi-end merker, men liker å ta litt sjanserjohnnygrandis skrev:
Ja de blir nok produsert i Audionet-land cyber ;Dcybervision_ skrev:Nå vet ikke jeg hvor gal du har vært, men regner med Audionet-godsakene blir så jeg går utenom aktive saker. Du må nesten komme med et tips, opphavsland eventuelt.