Takker for dine ord Grumpy (JanP) , sånne varmer fra en person som deg.Grumpy skrev:Med slike som dere to Gismo og Fredd, er det alltid ny, god musikk å fange opp. -Til glede for både andre og meg ;D
Godt nytt musikkår til dere begge!
Mvh
Jan P.
Takk Jan P...Grumpy skrev:Med slike som dere to Gismo og Fredd, er det alltid ny, god musikk å fange opp. -Til glede for både andre og meg ;D
Mvh
Jan P.
Long ditance Fredd og Grumppy, men mulig ;D56fwb skrev:Takk Jan P...Grumpy skrev:Med slike som dere to Gismo og Fredd, er det alltid ny, god musikk å fange opp. -Til glede for både andre og meg ;D
Mvh
Jan P.
Det er no ikke så lite fange opp på din tråd heller, vere seg estetikk eller musikk...![]()
Godt nyttår til deg og.. Måtte vi "treffes", "besøke" og dele våres opplevelser med hverandre i året som kjem - ofte
mvh
FreddB![]()
Nice, må sjekke ut mer av junkiene!gismo skrev:Får vel bare si at denne versjonen av Helpless er "min" i disse eldre dager ;D
Herlig den dama ;D ;D
spotify:track:66CHTv0CS09AQbQa6X7TIO
mvh
gismo
Holder dere litt på benken, men greit å komme med tips ;Dcybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?![]()
Hadde veldig lyst på Kudos Cardea C20cybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?![]()
Hei du Mortensundkoien skrev:Jasså?!
Naboen i vest har handlet? Noe engelsk nå da kanskje?
m
Godt tips og hadde kanskje havnet der om jeg hadde lyst til å bruke nok penger, men nei dessverre RBN ;D ;DRBN skrev:Hei
Spennende. Raidho?
Men gikk for et demopar fra Soundplanet av C1 elelr 10?gismo skrev:Hadde veldig lyst på Kudos Cardea C20cybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?![]()
gismo
Jepp ;Dsundkoien skrev:Du er vel ferdig med Kina? ;D
m
Ble ikke Kudos cybercybervision_ skrev:Men gikk for et demopar fra Soundplanet av C1 elelr 10?gismo skrev:Hadde veldig lyst på Kudos Cardea C20cybervision_ skrev:Ja, hva er det da? Skal du pine oss?![]()
gismo
Men du kan få være meg å bedomme disse opp mot hverandre om du har tid og lystsundkoien skrev:Du er vel ferdig med Kina? ;D
m
Veldig godt gjettet igjen RBN, og det hadde vært en favoritt hos meg, men jeg tok en ny , helt ny sjanse ;DRBN skrev:Ok, skivebom altså men morsomt med gjette konkurranser. Siste forsøk: Usher?
RBN
Dette var kanskje en av de hotteste kandidatene grandisjohnnygrandis skrev:
Ja de blir nok produsert i Audionet-land cyber ;Dcybervision_ skrev:Nå vet ikke jeg hvor gal du har vært, men regner med Audionet-godsakene blir så jeg går utenom aktive saker. Du må nesten komme med et tips, opphavsland eventuelt.