Min gamle S-3 fra Maukstadmoen. Sikkert på de evige jaktmarker nu.
Desse har je aldri sett på Grue terje
Hehe, første bud....øya må åpnesDesse har je aldri sett på Grue terje
Å nei du, Gylden og Blank som en fjellaure HC!!!
Omtrent slik altså:Å nei du, Gylden og Blank som en fjellaure HC!!!
gismo
Flott! Fint at folk stiller opp når det skjer noe i bygda vår!
Her bør dere kjenne deres besøkelsestid gutter.Flott! Fint at folk stiller opp når det skjer noe i bygda vår!
NB; en liten presisering. Det heter PÅ Namnå, I Grue, PÅ Kirkenær og PÅ væssia(hos Gismo )
M
Beklager på det sterkeste for feil norsk.Flott! Fint at folk stiller opp når det skjer noe i bygda vår!
NB; en liten presisering. Det heter PÅ Namnå, I Grue, PÅ Kirkenær og PÅ væssia(hos Gismo )
M
Søvnig avkrok.....???Ja, måtte totninger til for å vekke opp denne lille søvnige avkroken deres.. Hehe
Litt mer som denne blues!Omtrent slik altså:Å nei du, Gylden og Blank som en fjellaure HC!!!
gismo
DU HAR DET PÅ G, gismo!I kveld venter en av de største biffene i området
Men en gleder meg også til denne
Gismo
Er det badebuksa som du forgjeves prøver å holde oppe på bildet Gismo ?
Sånn aporopo kanaler.....En av flere kanaler med fullt av restauranter og pub'er på begge sider
Lett å kose seg her!
gismo
Flott der Power`n, ser lett at je kan glede meg til "vår lille utflukt" senere i høstSånn aporopo kanaler.....En av flere kanaler med fullt av restauranter og pub'er på begge sider
Lett å kose seg her!
gismo
Vis vedlegget 277372
...de er ganske pittoreske og mange i Amsterdam (kom hjem i går).
HeiHvor mye KANALER tror du vi får sett i nederlandene?
Toppen 2 (stereo)
-sikkert godt å vara hemmatt frå den fæle varmen!
Forresten så har du et par PM`er du må lese.
Unga må få sunne vaner i tidlig alder vettu. Greit å bruke litt tid på det nå, så kanskje slipper jeg å hente de i grøftekanten natterstid om noen år.God tur til Gismo og fruen.Hallo
Da begynner sommeren å nærme seg slutten og lufter litt på hifi igjen. Kontakta ha vært dratt ut av veggen 5 uker i sommer og det er alltid like artig å lytte de førtse gangene med nullstilt hode og ører. Bruker fortsatt kortermet og shorts som en stille protest mot at vi går mot kaldere tider.......
Merker også at kveldene er røvet bort igjen. Må være med på svømming, hockey, badminton og fotball med dertil kamper og turneringer. Ikke å forglemme dugnader, FAU med nye overambisiøse foreldre osv osv. Trenger hobbien vår nå..
Slutt på surving.
Håper du nyter ferien i store drag Gismo. Vi sees en gang før jul regner jeg med. Hvis ikke hasjkaker, sild og genever har tatt dreper'n på dere hele gjengen.
Bluesbreaker, ikke glem førstkommende fredag. Mighty Sam og Reiersrud!!! Det kunne jeg ha tenkt meg å sett/hørt, men det kom en båtvakt den natta som koster med 1500 kr å slippe. Da blir det å sitte på brygga og se dum ut (noe jeg forøvrig ikke har problemer med)
Har du stålsatt deg til i kveld Blues???? VI KJÆM..... enten du vill hell itte
RBN
Da er vi to som smyger rundt i stuttbukser og T-skjote RBN
Også jeg FORNEKTER at sommeren er over.
Apropo hasjkaker og genever, så skal jeg se hva jeg kan få gjort med det.
Jeg drar nemlig på "studietur" med jobben til Amsterdam førstkommende onsdag æfta.
Hvor mange skal du ha av hver?
Leser forøvrig med skrekkblandet fryd om alle din opptatthet med unger.
Jeg grøsser på ryggen, men bør vel passe nebbet.
Tror gismo vil like en del av denne skiva - mulig han har den også skal du se...Noe for gismohula?
[video=youtube;MXbIEcw6su8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=MXbIEcw6su8[/video]
Dette var greier blues, gikk rett inn hos en blauthjerta SoløringHIFI-NEWS ALBUM CHOICE OCTOBER 2014:
WHISPERS, Tina Dico
Fine anmeldelser i musikkblader også.
Scorer 92 % på lydgjengivelse i HIFI- News.
[video=youtube;CfHE4haHUQ0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=CfHE4haHUQ0[/video]
Hun er dansk og heter egentlig DICKOW, men det var vel et usmart navn mht internasjonal lansering .
Omtrent som den Hondamodellen som heter JAZZ i Norge...
Takk for det RBN, tråden er til for å brukes, bare hyggeligVelkommen hjem Gismo. Låner tråden din litt.
Blues:Hun er dansk og heter egentlig DICKOW, men det var vel et usmart navn mht internasjonal lansering .
Omtrent som den Hondamodellen som heter JAZZ i Norge...
Dette er smertefritt Blues. Dick er jo et vanlig guttenavn i statene. Husker banksjefen i en byhålan, ikke lang unna der jeg bodde, het Dick. Han veide vel rundt 200 kg, hadde en påklistret cowboy hatt og syntetisk skjorte som kanskje ble byttet hver fjortende dag. Odøren i rommet, blanding av svette og sigar, er uforglemmelig. Han ble derfor kalt for Big Dick og ingen syntes det var underlig.
Han var forresten med på hjorte jakta og ble kjørt ut på stand sittende på en kasse oppe på et pick up plan, røkende sigar og hvit cowboy hatt. Et syn man heller ikke glemmer. De hentet han inn til måltidene....
Bare en liten digresjon
RBN
Tror også Jill Scott er noe for gismohula gutter!Tror gismo vil like en del av denne skiva - mulig han har den også skal du se...Noe for gismohula?
[video=youtube;MXbIEcw6su8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=MXbIEcw6su8[/video]
Begynnelsen på tredjesporet Golden, brukes her i stova og andre steder, ofte til å sjekke smekk i nedre mellomtone/øvre bass og at det henger sammen nedover i bassregisteret. En avslørende bassnedgang der.
Smekk på med ei av de kuleste liveskivene som finnes også (ikke for sarte barneører..)
Heia NorgeJeg har denne fra før, -da hun het DICKow.
Kopi ligger og venter her til neste helg, hvis du er interessert.
(ikke kommers bruk er lov)
Aftenposten:
I Norge er det faktisk lov å ta en kopi av en CD du har kjøpt selv. Det er også lov å gi denne kopien til en venn eller slektning.
Norge i særstilling
I andre land er dette slett ingen selvfølge. Like før jul uttalte en representant for den amerikanske platebransjeorganisasjonen RIAA at det ikke er lov å ta kopi til eget bruk.
De færreste land har det unntaket som finnes i den
norske åndsverklovens paragraf 12, som garanterer borgerne rett til ikke-kommersiell, privat kopiering.